Toon posts:

[Win2000] Software uit add/remove lijst verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een msi pakket op mijn pc geinstalleerd maar ik heb het msi bestand verwijderd. Nu krijg ik het niet meer uit de lijst met add/remove software omdat die bij het verwijderen steeds om het msi pakket vraagd wat ik dus niet meer heb. Ik heb al bij google gezocht maar zonder resultaat.

Is er een manier om dit pakket toch uit de lijst te verwijderen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Je zou kunnen proberen om het programma opnieuw te installeren over de huidige installatie heen en hem dan te verwijderen.
Kans bestaat ook wel dat de setup van het programma detecteert dat je het ooit geïnstalleerd hebt en dat die je dan de optie biedt om het opnieuw te installeren, herstellen of te verwijderen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 23:12

JohnD

Bernd

wil je het programma nu deïnstalleren of wil je alleen de tekst uit de lijst hebben?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Instaleer het pakketje gewoon opnieuw maybe kun je via de setup deinstallen en anders installleer je het gewoon en uninstal je het weer via software.

En als het dan nog niet werkt kun je via het register die naam verwijderen als het je niet aan staat maar is niet de juiste weg :o

Verwijderd

Topicstarter
SunStorms_sletje schreef op 30 juni 2004 @ 09:05:
wil je het programma nu deïnstalleren of wil je alleen de tekst uit de lijst hebben?
Het programma heb ik niet meer en kan ik ook niet meer terug krijgen dus opnieuw installeren gaat niet werken. Is er dan een mogelijkheid om het alleen uit de lijst te halen?

Verwijderd

Probeer eens met een regcleaner loze sleutels uit je register te vissen.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 15:44
dat kun je volgens mij met Tweak UI (al dan niet de XP versie)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Even zoeken in de registry.
Moet ergens in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall staan.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 21:24
Je lijstje met software staat in de registry onder :
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\....
De ongewenste keys kun je dus hier verwijderen.
Pagina: 1