[C60]Eigen ringtones downloaden vanaf webruimte

Pagina: 1
Acties:

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:56
Hallo allemaal,

sinds gisteren heb ik een Siemens C60, na een aanbieding van Telfort.

Nu kon ik met mn 'oude' C55 vanaf mijn eigen webruimte zelfgeschreven midibestanden downloaden en opslaan als beltoon. Ik kon ergens (weet zo uit mn hoofd niet waar) de URL ingeven en dan werd hij gedownload en opgeslagen.

Deze functie heb ik echter nog niet terug kunnen vinden in de C60? Is het onmogelijk om dit met de C60 te doen en zal het dus met een (redelijk dure) datakabel?

Ik heb het al geprobeerd door de URL van het midibestand in mn favorieten te zetten en hier verbinding mee te maken, maar dan krijg ik de melding dat het bestand te groot is voor het geheugen, terwijl het bestand 'maar' 18kB groot is en ik nog bijna 1.2MB in mn telefoon vrij heb.

In de handleiding staat wel dat het mogelijk moet zijn, maar ze zetten er niet bij hoe hij het moet. Voor de insiders, ik heb het over pag. 47.

Wie kan het een en ander voor me ophelderen?

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb geen direct antwoord op je vraag, maar een datakabel is helemaal niet duur :? Ik heb de mijne voor 10 euro bij www.gsmplaza.nl of www.salesplaza.nl weg en hij werkt perfect :)

T'is een on-officiele kabel, maar je kan d'r meer mee dan met zo'n dure officiele Siemens kabel. Ik kan bijv ook java games op m'n telefoon zetten e.d.

Twitter

• RvL
Kijk dat scheelt inderdaad. Hier in DB hebben we ook een of ander wazig winkeltje. Eens kijken of ze daar inderdaad iets hebben. Dat scheelt me ook een hoop in WAP-kosten natuurlijk ;).

Maar dan blijf ik het toch raar vinden dat het wellicht niet mogelijk is. Ik zou eerder denken dat je er meer functionaliteit instopt, maar dat kan aan mij liggen.

Nu de dekens nog...

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik weet dat je bij de S55 geen files (gif, jpg, mid, mmf, etc.) groter dan 15 kb kan downloaden via wap. Wellicht geld dat dus ook voor die C60?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• RvL
Ch!pY-J schreef op 30 juni 2004 @ 09:24:
Ik weet dat je bij de S55 geen files (gif, jpg, mid, mmf, etc.) groter dan 15 kb kan downloaden via wap. Wellicht geld dat dus ook voor die C60?
Je hebt helemaal gelijk, ik heb 't midi-bestand wat aangepast zodat het onder de 15kB valt en nu pakt ie m wel inderdaad! Hartstikke bedankt!

Nu de dekens nog...

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Datakabel?
http://www.koopje.nu ? Euro 12,50 geloof ik incl. verzenden. :)
Pagina: 1