[exchange 2003][outlook2003] Group Policy

Pagina: 1
Acties:

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Hallo,

Ik zit bij een bedrijf met het volgende probleempje,

Situatieschets
-------------------
Elke gebruiker heeft een eigen mail adres, en kan op elke pc inloggen en dus zo bij zijn mail ;)
Nu heb ik bij dat bedrijf een publieke agenda en een publieke adreslijst, nu wil ik als het kan dmv een policy of een andere mogelijk in kunnen stellen dat de publiek adres hun default adres list moet zijn, dus waar hij de adressen als eerste gaat zoeken.
Ik heb de Outlook 2003 adm file helemaal doorgespit :X maar kan het niet vinden, wie kan mij helpen?

Is het misschien verstandig om met een roaming profile voor outlook 2003 te gaan draaien op het netwerk om de instellingen te houden :? als het niet zou gaan via een policy?

Wat ik ook nog graag wil weten hoe het mogelijk is de standaard knop van contacts te verwijzen van de persoonlijke contactlist naar de public contactlist op netwerk. en dat is ook het geval met de public agenda, 8)7

Bij het bedrijf maken we gebruik van een Windows 2003 SBS server met Exchange 2003.

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

dmeij

It's just my name

kijk eens naar het volgende document.
Configuring Outlook Profiles by Using a PRF File

Verwijderd

Je public adressenlijst weergeven is vrij eenvoudig. Doe dit d.m.v. CTRL+SHIFT+B (=adresboek). Via Extra -> Opties kan je het adresboek opgeven wat als eerste moet worden getoond.

Deze optie heb ik ook nog even gecontroleerd in de Office 2003 Policy, maar ook ik heb hem daar niet kunnen vinden.

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Ok dan zal het een workaround worden, of kan ik daarvoor een adm schrijven? of wordt het ingesteld in het pst bestand?

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb het opgelost dmv een register file ;)

werkt perfect, gewoon uitvoeren dmv login script

tis namelijk 1 key, en die hex waarde bepaald wat je default adresbook is

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

richardkraal schreef op 03 juli 2004 @ 19:23:
ik heb het opgelost dmv een register file ;)

werkt perfect, gewoon uitvoeren dmv login script

tis namelijk 1 key, en die hex waarde bepaald wat je default adresbook is
Fijn dat je de oplossing even post! Als je nou ook ff de oplossing erbij zet is iedereen blij ;) maw welke regkey heb je gevonden?

Mijn iRacing profiel

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
ff zoeken:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem\Profiles\Instellingen van Microsoft Exchange\9207f3e0a3b11019908b08002b2a56c2]

oftewel je moet de profiel naam weten!

aangezien die bij mij op m'n werk allemaal zo heten is het een makkie :P
Pagina: 1