Toon posts:

Uefa Euro 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HEY jongens

ik heb een probleem, na iedere wedstrijd die ik speel met dit spel, krijg je het schermpje waar je moet klikken op doorgaan, als ik daar op klik gaat ie niet terig naar het menu maar naar mijn desktop!, iemand enig idee hoe dit komt?

Verwijderd

Hey Tempel, zou jij Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen even door willen lezen? Er mist nogal wat informatie en zelfinspanning.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 19:08

bonzz.netninja

Niente baffi

al een patch geprobeerd te installeren voor dat spel? Die is er vast, ff google.com intikken ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
aan zo'n antwoord heb ik toch nix, dacht je dat ik nog niet had gezocht?

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:09:
aan je openingspost te zien niet nee.

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Heb je wel een legale versie geinstalleerd? Illegale versies crachen na een wedstrijd door slechte cracks enzo. Maar daar mogen we je hier niet bij helpen!

XBOX 360 Gamertag

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 19:08

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:09:
nee idd, ik heb het idee dat je het spel speelde en dat hij naar windows ging, en dat je dus maar meteen een post hebt geopend, waar je hoop dat andere jouw probleem voor je gaan oplossen. Dat denk ik......
En anders mail je toch met de fabricant van eufo2004 om je probleem voor te leggen?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

SquareHugo schreef op 30 juni 2004 @ 14:11:
Heb je wel een legale versie geinstalleerd? Illegale versies crachen na een wedstrijd door slechte cracks enzo. Maar daar mogen we je hier niet bij helpen!
Duidelijk...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.