[Topic header] Wat betekent BC3?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik kom met zoeken (in NOS) vaak de term [BC3] tegen in topic headers. Waar staat dat eigenlijk voor? Ik heb niet echt iets kunnen vinden. Zoeken op BC3 levert ook geen hits op, dus daar kwam ik niet veel verder mee. Dus: Wie helpt me uit de brand :)

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 23:32
Big Crash 3?

[ Voor 5% gewijzigd door Jimster op 29-06-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
BC3 betekent Big Crash #3. Dit is de derde grote crash op GoT geweest waarbij veel data verloren was gegaan, maar later weer terug is gevonden dmv de vele caches in de browsers van users enzo.

Deze topics hebben de aanduiding BC3 gehad omdat ze in de laatste backup van toen niet meer instonden. De users die na de laatste backup zijn gekomen en dus niet meer in de backup zaten hebben ze op een hoop gegooid en BC3 Victim genoemd :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ja en dan? Ze vragen veel uiteenlopende dingen, vaak over servertjes e.d., maar ik kon het niet echt aan een grote t.net crash herleiden. Ik snap dus niet echt wat de onderwerpen met een big crash te maken hebben.

@Vinnie: Ah das duidelijker, we zaten tegelijk te typen :)

[ Voor 13% gewijzigd door VROEM! op 29-06-2004 23:25 ]

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In plan: Downtime en Artemis RAID problemen staat een en ander uitgelegd over BC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:13
Vaak? Ik weet niet waar je op zoekt, maar dat zijn echt berichten van 3-4 jaar oud ofzo :D

Kans dat die topics nog erg relevant zijn is dus klein, behalve als je een hele algemene vraag hebt misschien.

De posts hierboven beantwoorden de vraag al, daarom doe ik het topic nu maar dicht. Toch verplaats ik het tegelijk even naar Lieve Adjes, want dan kunnen degenen die na jou zoeken dit misschien nog eens terugvinden in de search ofzo ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.