Wat zijn de eigenschappen van UV plexiglas en wat kost het en waar kan ik het kopen. en gloeid alleen de rand of de hele plaat. Is het makkelijk te bewerken. En wat kost gewoon plexiglas.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
[ Voor 27% gewijzigd door Silent Hunter op 29-06-2004 23:19 ]
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Ik heb gezocht bij GoT en bij CME op "UV" en op "UV plexi"Pixal schreef op 29 juni 2004 @ 23:18:
sorry dak niet antwoord
maar de kosten en hoe te bewerken kan je toch opzoeken?
ga langs de praxis/ andere dat soort winkels en kom erachter.Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:16:
Wat zijn de eigenschappen van UV plexiglas en wat kost het en waar kan ik het kopen. en gloeid alleen de rand of de hele plaat. Is het makkelijk te bewerken. En wat kost gewoon plexiglas.
Alvast bedankt.
They who buy the dip, deserves the rip.
Zoek eens op AC Ryan plexi in de pricewatch (die fabriceren het zeker) en leverancieren van dat merk zijn wel te vinden in de pricewatch van de frontpageVerwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:19:
[...]
Ik heb gezocht bij GoT en bij CME op "UV" en op "UV plexi"
En heb niks gevonden
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dat komt doordat er een bug in de search zit, je kan dus alleen met kleine letters zoeken.Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:19:
[...]
Ik heb gezocht bij GoT en bij CME op "UV" en op "UV plexi"
En heb niks gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door allard_070 op 29-06-2004 23:24 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik ben op de site van coolcase geweest maar daar staat niet bij welke kleur het is wat ik dan zou kopen.Silent Hunter schreef op 29 juni 2004 @ 23:19:
Bewerken:
Hangt van de gereedschappen + formaat af
Prijs:
50×50CM @ coolcase ±20€
1M² normaal plexi 3-5MM 27€±
eigenschap:
UV - reactief, Gloeit met UV-licht. hele plaat
nou dan moet je maar verder kijken dan je neus lang is.. denk aan google.Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:24:
[...]
Ik ben op de site van coolcase geweest maar daar staat niet bij welke kleur het is wat ik dan zou kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door mydogisgone op 29-06-2004 23:27 ]
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:30 . Reden: typo ]
het is eigenlijk een search vraag..Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:27:
hoop dat je hier wat mee kan en trek je alsjeblieft niet teveel aan van die betweters die te lui zijn om geen antwoord te geven, maar wel commentaar willen leveren ...
UVVerwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:24:
[...]
Ik ben op de site van coolcase geweest maar daar staat niet bij welke kleur het is wat ik dan zou kopen.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
yeh maarja je moet ergens beginnen en hij heeft er veel meer aan als ie hier een schopje in de goeie richting krijgt dan dat ie zelf moet gaan zoeken...
UV heeft in dit geval niet te maken met de kleur van de plaat zelf, maar met de eigenschap dat de plaat oplicht in UV licht (blacklight)... het is er in verschillende kleuren (rood, groen, blauw, etc)
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:33 ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq