Ik heb het volgende probleem. Een pc is aangesloten met zijn 56k6 sweek modem op een Vox Alliance 20 kast (os: win2k). Ik verder geen verstand van het functioneren enz. van deze kast maar ik heb het id dat hij de verbinding niet doorlaat. Op de pc is de modem correct geinstalleerd en ook de inbel instellingen zijn goed (getest op kale lijn). Als hij inbelt krijgt hij op gegeven moment ingesprek toon en zegt ie daarna dat hij de poort niet kan openen of dat de lijn bezet is. Het lijkt dus dat hij niet door die vox kast heen komt op een of andere manier.
Een andere pc ouder type (os: win98) met een ISA modem van 36.6kbs of zoiets kan echter met dezelfde instellingen wel verbinding maken op dezelfde lijn. Hoe kan dit nou? Ik weet me echt geen raad meer met dit probleem? Het enige verschil is dur de errorcorrectie en het protocol wat beide modems gebruiken.
Een andere pc ouder type (os: win98) met een ISA modem van 36.6kbs of zoiets kan echter met dezelfde instellingen wel verbinding maken op dezelfde lijn. Hoe kan dit nou? Ik weet me echt geen raad meer met dit probleem? Het enige verschil is dur de errorcorrectie en het protocol wat beide modems gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 13:42 ]