xfce4 icons worden afgekapt

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 02:31
Ik heb al bij enkele mensen gezien dat wanneer ze de panel van xfce4 op small zetten dat de icons worden afgekapt als er een menu aan gehangen wordt.

Zo komt het er dus uit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/forum/uploads/post-95-1086603485.jpg
Niet mooi dus :(

het vreemde is dat ik dus ook mensen heb gezien met hun panel op small maar waar dit zich niet bij voordeed.
Nu kan ik wel fijn mijn panel op normal of large gaan zetten maar dan verlies ik weer zo veel ruimte, (klein laptop schermpje you know ;)).

Is dit een bug? instelling? of iets anders?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:12

Gotiniens

Fairly odd Tim

Dit is mij ook bij mij opgevallen nadat ik nieuwe ATI drivers heb installed. dus mischien dat een andere video driver helpt? Nog geen zin gehad om terug te gaan naar de oude driver dus kan hier niks over zeggen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb hetzelfde probleem met de nvidia drivers... overigens bemerk ik het probleem alleen bij custom-icons zoals van FireFox en Thunderbird; de rest lijkt er geen last van te hebben :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Spider.007 schreef op 29 juni 2004 @ 22:30:
Ik heb hetzelfde probleem met de nvidia drivers... overigens bemerk ik het probleem alleen bij custom-icons zoals van FireFox en Thunderbird; de rest lijkt er geen last van te hebben :)
Jawel, bekijk maar de "lock the screen" en de "exit" knopjes in de screenshot van de TS, die zijn duidelijk afgekapt.

• Zym0tiC
Zym0tiC schreef op 29 juni 2004 @ 22:15:
Ik heb al bij enkele mensen gezien dat wanneer ze de panel van xfce4 op small zetten dat de icons worden afgekapt als er een menu aan gehangen wordt.

Zo komt het er dus uit te zien:
[afbeelding]
Niet mooi dus :(

het vreemde is dat ik dus ook mensen heb gezien met hun panel op small maar waar dit zich niet bij voordeed.
Nu kan ik wel fijn mijn panel op normal of large gaan zetten maar dan verlies ik weer zo veel ruimte, (klein laptop schermpje you know ;)).

Is dit een bug? instelling? of iets anders?
Ik heb idd een ati videokaart maar ik gebruik te interne x.org drivers. Andere drivers werken ook niet omdat het zo'n mobile geval is M6

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gotiniens schreef op 29 juni 2004 @ 22:32:
[...]

Jawel, bekijk maar de "lock the screen" en de "exit" knopjes in de screenshot van de TS, die zijn duidelijk afgekapt.
Ik zie nu trouwens dat bij mij hetzelfde probleem speelt.. zal het niet gewoon zo zijn dat deze icons een te kleine ruimte krijgen om weer te worden gegeven? Er zit een redelijk dikke rand tussen de icons van zo'n 5 tot 10 pixels

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

De bug is opgelost in de CVS versie, volgens dit bugreport.

• Zym0tiC
Gotiniens schreef op 29 juni 2004 @ 22:43:
De bug is opgelost in de CVS versie, volgens dit bugreport.
geweldig :) jammer alleen dat het CVS compilen pas geleden niet zo ging als het zou moeten gaan :/

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

wacht je even op de nieuwe versie, die komen met xfce redelijk snel achter elkaar uit.

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 10:44
ah, das mooi. Had er zelf ook last van met de debian sid versie. Vond het er redelijk irritant uitzien.

Facebook :: Twitter :: PSN

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Had het ook met Debian sid. Nvidia kaart.

Heb er vanaf XFce3 geen last van gehad, draai namelijk al een 'tijdje' XFce en echt OPEENS was het er... Dacht zelf dat ik een rare instelling gedaan had. Maar kreeg het echt niet meer terug.

Thuis maar eens even kijken of een updateje werkt :)

Kijk hier bijv... http://www.ezeeman.demon.nl/pics/xfce170604.png

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 30-06-2004 16:07 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1