The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
wat is eigenlijk de vraag? hoe je hem kan repareren?
als ie met een tik erop het wel doet zit er waarschijnlijk iets los wat vast moet zitten maar dat kan je zelf ook wel bedenken.
Verwijderd
/me denkt dat het een los draadje/contactje is
Verwijderd
Of ben ik *** geworden
Ehh, er staat 600volt wisselspanning op een ccfl, dus direct aan je stopcontact hangen gaat niet werkenVerwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:15:
wat ik mij afvroeg aan die inverter is. Die geeft 110 volt aan je ccfl als je er dus twee hebt en zet deze in serie kom je aan 220V. Kan je dit dan gewoon niet rechtstreeks aan het net hangen?
Of ben ik *** geworden
Kan iemand me misschien zeggen naar wat precies ongeveer te zien(welk onderdeel,niet "losse delen")
en mag ik zomaar gaan solderen dan in een inverter,moet ik ergens speciaal voor utizien?
btw
Draden afgewerkt als startpost...
Eerlijk gezegd zind het me niet dat mensen denken omdat ik misschien niet al te ordelijk type dat men PC/leven ook zo is. als je een antwoord/reply post zorg ervoor dat ik eigenlijk er nut aan heb. niet een ordinaire flame...
[ Voor 14% gewijzigd door Entity_Razer op 29-06-2004 22:32 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
/edit
Misschien het stekkertje?
[ Voor 10% gewijzigd door justinb81 op 29-06-2004 22:43 ]
Ik heb er ook zo een, heel simpel ding. Zit geen draad of contact op, alles zit op een PCB. Kan dus weinig aan kapot gaan/te repareren...
Use the Search Luke...
Verwijderd
Lees je startpost anders nog een keer door. Dat is niet echt een lekker leesbaar verhaal. Ik vind dat je best mag zorgen dat je een beetje leesbare taal intyped, als je hulp vraagt van anderen. Dat een flame noemen lijkt me een beetje overdreven...Entity_Razer schreef op 29 juni 2004 @ 22:31:
btw
Draden afgewerkt als startpost...
Eerlijk gezegd zind het me niet dat mensen denken omdat ik misschien niet al te ordelijk type dat men PC/leven ook zo is. als je een antwoord/reply post zorg ervoor dat ik eigenlijk er nut aan heb. niet een ordinaire flame...
Kijk overigens wel een beetje uit als je aan die invertors gaat klussen, kan je een behoorlijke klap van krijgen
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:15 . Reden: typo :P ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Fox2 op 30-06-2004 00:24 ]