Rare titel, maar ik zal het proberen uit te leggen 
Ik heb op mijn HDD een DVD staan (losse VOB's in een VIDEO_TS).
Op de PC doet deze het perfect, inclusief de ondertitels.
Als ik deze nu brand, krijg ik simpelweg geen subs te zien op mijn standalone speler (nee, ook niet nadat ik mij er dubbeldubbel van overtuigd heb dat ik toch echt de juiste NL subs heb geselecteerd).
Normaal pas ik de volgende truuk toe me 'probleem DVD's';
De gehele DVD door *een* DVD shrink programma heen halen en ALLES 0.x% laten verkleinen (ALLES, ook menu's en dergelijke), op de manier word de gehele DVD onder handen genomen. Op deze manier heb ik een hoop niet werkende DVD's kunnen 'repareren'
Uiteraard heb ik deze truuk ook toegepast op deze DVD, echter zonder resultaat.
Volgende truuk, naar aanleiding van een tip bij een andere DVD met hetzelfde probleem:
Wie o wie helpt mij om deze DVD werkende te krijgen ?
Inmiddels genoeg DVD's verkloot om het origineel te kopen, maar het is nu een princiepe kwestie geworden
Ik heb op mijn HDD een DVD staan (losse VOB's in een VIDEO_TS).
Op de PC doet deze het perfect, inclusief de ondertitels.
Als ik deze nu brand, krijg ik simpelweg geen subs te zien op mijn standalone speler (nee, ook niet nadat ik mij er dubbeldubbel van overtuigd heb dat ik toch echt de juiste NL subs heb geselecteerd).
Normaal pas ik de volgende truuk toe me 'probleem DVD's';
De gehele DVD door *een* DVD shrink programma heen halen en ALLES 0.x% laten verkleinen (ALLES, ook menu's en dergelijke), op de manier word de gehele DVD onder handen genomen. Op deze manier heb ik een hoop niet werkende DVD's kunnen 'repareren'
Uiteraard heb ik deze truuk ook toegepast op deze DVD, echter zonder resultaat.
Volgende truuk, naar aanleiding van een tip bij een andere DVD met hetzelfde probleem:
Ik heb deze truuk toegepast op deze DVD (overigens wel vreemd, ik ram op "Get VTS sectors", en er gebeurd verder weinig, daarna op SAVE geramd) maar ook dit mocht niet baten.Ik ben erachter gekomen dat VIDEO_TS.IFO en VTS_03_0.IFO een foutje hebben. Hierdoor kan het gebeuren dat er door de speler een verkeerde keuze word gemaakt.
Dit komt niet door de poster, maar door het programma dat gebruikt is.
Bij het schrinken moest het programma een een keuze voor een tijd code maken en heeft dus net de verkeerde gekozen.
je kunt het oplossen door ifo-edit te gebruiken.
open de video_ts in ifo-edit, druk op "Get VTS Sectors" en zeg ja op het saven van je ifo & bup files.
je zult zien dat het dan gerepareerd is (datum tijd) en werkt de dvd zoals het hoort.
Wie o wie helpt mij om deze DVD werkende te krijgen ?
Inmiddels genoeg DVD's verkloot om het origineel te kopen, maar het is nu een princiepe kwestie geworden
Tijd voor een nieuwe sig..