Toon posts:

TUE op je dak na dreigbrief van MPAA!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey! Ik kreeg net van een vriend van me te horen dat hij een brief heeft gekregen van zijn universiteit met daarin deze tekst:

"Geachte ........., De technische Universiteit Eindhoven heeft via mpaa@copyright.org een klacht ontvangen waaruit blijkt dat misbruik gemaakt wordt van de ICT-faciliteiten die de TU/e u biedt. De klacht betreft het ongeautoriseerd kopieren en verspreiden van filmmateriaal. Klager heeft geconstateerd dat via uw aansluiting de film ......... wordt gedistributeerd.

De Commissie Gedragscode Computergebruik van de TU/e sommeert u tot het onmiddellijk stopzetten van deze illegale activiteiten op straffe van ontzegging van het gebruik van de ICT-faciliteiten, zoals vastgelegd in de Gedragscode Computergebruik (zie daarvoor ook http://www.tue.nl/stu/com.../stu-computergebruik.html).

Mogelijke claims komen niet voor rekening van de TU/e, maar zullen rechtstreeks naar u worden doorgeleid."

Maar de grap is, hij heeft die hele film niet op zijn HDD staan. Dus ik weet niet of meer mensen hier ervaring mee hebben. Maar mijn vraag is iig, hoe komen ze hier dan bij, en hoe serieus moet mijn vriend dit nemen?

peace,
nonphyzix

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=mpaa@copyright.org ] :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Probeer eens in de search. Dit is al veel vaker voorbijgekomen. De universiteit is in dit geval gewoon een "internetprovider".

Edit:

Je link werkt niet pven.

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 21:49 ]

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Ik kreeg deze brief vandaag ook 8)7

Terwijl ik helemaal niets share? (slots zitten dicht op DC++)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 23:53
Mja
Ik zou me hier niet zoveel van aantreken. De TUE doet ook alleen zijn werk, met het door sturen. Of je moet chello nemen, daar kreeg ik ze nooit.

Maar je kan terug sturen dat je hem echt niet op je hd heb staan, en ook nooit gehad. Maar ja, nut heeft het niet.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

mhr-zip schreef op 29 juni 2004 @ 21:47:
Ik zou me hier niet zoveel van aantreken. De TUE doet ook alleen zijn werk, met het door sturen. Of je moet chello nemen, daar kreeg ik ze nooit.
Chello nemen? :P

TU/e is een universiteit he ;) Ik vertrouw chello liever niet mijn opleiding toe :z

Verwijderd

R_W schreef op 29 juni 2004 @ 21:51:
[...]

Chello nemen? :P

TU/e is een universiteit he ;) Ik vertrouw chello liever niet mijn opleiding toe :z
Wel minder kans op invallen van Brein met een chello..... :)

Nouja, zolang je maar een beetje uit de buurt van de warez-zooi blijft, zal dat ook allemaal wel meevallen, gok ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 21:53 ]

Pagina: 1