[mIRC] kan geen DCC chat met mezelf

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
ik wil graag een windrop (bot) draaien op mirc, maar ik kan geen dcc chat met mezelf sinds ik adsl heb met een speedtouch modem (planet internet) nu heb ik al bij de instellingen als server mn ip ingevuld zodat alle poorten open staan ofzo las ik, plus de poorten forwarded voor dcc, maar als ik dcc met mezelf krijg ik de window, de accept, en meteen staat er daarna dcc session closed, iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Welk IP? Je WAN of je LAN IP? Wat had je hiervoor dan en welke ST heb je in welke mode. Verder ondersteund de speedtouch geen localloop geloof ik, gokkend dat dat het probleem is. Bridgen zou dan een oplossing kunnen zijn al is dat nou net niet de reden om een ethernet modem te kopen.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
ik heb de speedtouch ethernet modem toen genomen van 70 euro ofzo, ST? sorry weet er niet echt super veel van, (weet dus niet wat ST is) en het is LAN hm bridgen? als je me zou willen uitleggen hoe en of er geen risico's aan zitten wil ik het wel proberen :Y)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Tiduz schreef op 29 juni 2004 @ 21:59:
ik heb de speedtouch ethernet modem toen genomen van 70 euro ofzo, ST? sorry weet er niet echt super veel van, (weet dus niet wat ST is) en het is LAN hm bridgen? als je me zou willen uitleggen hoe en of er geen risico's aan zitten wil ik het wel proberen :Y)
Sorry maar wat word ik hier nou wijzer van? Lees anders even in het NT draadje wat faqs dooe, daar vind je ook meer info over je modem.
-succes