Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Allen,
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar....
Ik kan met geen mogelijkheid verbinding maken tussen mijn ipaq 5550 en mijn wireless ap (een senao http://www.senao.com/english/produc...02&proid=000026) die achter een een sitecom router hangt.
Ik krijg geen verbinding en dus ook geen ip adres.
Een 70 meter verderop in de straat kan ik met mij laptop gewoon nog inloggen.
Ik heb geen WEP aanstaan, maar wel mac adres filtering en het feit dat het ap onzichtbaar is (softwarematig onzichtbaar gezet).
Ik heb de Mac adressen meermaals gecontroleerd van alle wireless devices.
Hieronder de firmware en driver specs van de ipaq:
Wireless lan:
Hardware version: 6.3
Firmware version: 1.013.5.164
Driver version: 3.2.4.133

Rom version is:
1.10.10 ENG.

Ik heb verder Windows ce 4.2 draaien (ppc 2003)
Wie kan mij helpen? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je die mac adres filtering uitzet, lukt het dan wel?
En als je dan je wlan tijdelijk wel zichtbaar maakt, dan zou je die dus op je ipaq moeten kunnen vinden. Dan ligt het niet aan je hardware. Heb je met je ipaq weleens eerder met succes op een wlan aangemeld?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Canaria schreef op 29 juni 2004 @ 21:30:
Als je die mac adres filtering uitzet, lukt het dan wel?
En als je dan je wlan tijdelijk wel zichtbaar maakt, dan zou je die dus op je ipaq moeten kunnen vinden. Dan ligt het niet aan je hardware. Heb je met je ipaq weleens eerder met succes op een wlan aangemeld?
Als ik mac filtering uitzet dan werkt het ook niet....
Als ik alles uitzet (mac filtering uit en zichtbaar), dan werkt het ook niet; ik kan niet connecten. Ik zie m dus wel, maar kan niet connecten, vergeet ik iets? :?
Ik heb voorheen wel met deze ipaq erop gezeten, maar niet meer na de laatste firmware update van het wireless device in de ipaq.