Toon posts:

verbinding met server

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
halloww, Het lukt me maar niet om online te komen met de server, ik gebruik zelf bulletproof, en dan heb ik een accounts gemaakt, look, upload, en voor mezelf, en dan ga ik kijken in het lookaccount als ie het doet en dan zie ik mun eigen lijst, en als ik dat account van de look account aan iemands ander geef dan doet ie het niet, bij de router heb ik het volgens mij wel goed in gesteld mijn router ip is: 192.168.2.1 en heb ik een nieuwe bij gemaakt voor de server en dat is: 192.168.2.2 en daar kon ik me zelf ook mee connecten maar als ik op www.mijnip.nl kijk dan is opeens mijn ip zo: 82.75.98.2, en als ze daar mee willen connecten dan doet ie het nog steeds niet heef hier iemand een oplossing voor??

heeeel erg bedankt alvast

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41

Turkish

zhé germans

Heb je port 21 wel geforward naar het ip van je server. Bij www.mijnip.nl zie je je ip dat voor de buitenwereld wordt gebruikt om jou te gebruiken echter in je router zal wel iets van een firewall zitten die de toegang tot je server blokkeert.

Kijk eens in het grote poortmappingsverhaal in NT ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Laat maar, niet goed gelezen

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 21:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij blokkeert er nix mijn ip maar het zou best kunnen, wij hebben een belkin router, en windows xp

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57
Ik raad je net als Turkisch aan om even het grote poortmappings verhaal door te lezen. Ook is het verstandig om je iets meer in het netwerk gebeuren te verdiepen alvorens te beginnen aan zoiets.
Ik kan je helaas niet verder helpen. Je post is heel slecht en ik denk dat je na veel research het eens opnieuw op GoT moet proberen. Zet hem dan meteen in het goede topic. Want PNS is een beetje overkill voor een FTP-server vraag...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Racemol schreef op 29 juni 2004 @ 21:38:
Ik raad je net als Turkisch aan om even het grote poortmappings verhaal door te lezen. Ook is het verstandig om je iets meer in het netwerk gebeuren te verdiepen alvorens te beginnen aan zoiets.
Ik kan je helaas niet verder helpen. Je post is heel slecht en ik denk dat je na veel research het eens opnieuw op GoT moet proberen. Zet hem dan meteen in het goede topic. Want PNS is een beetje overkill voor een FTP-server vraag...
^^^ Met stom ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal kijken

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57
Ik zal je ook een beetje op weg helpen.

Post je bericht volgende keer in dit forum: Network Troubleshooting

En lees de onderstaande berichten even door:
FAQ Network Troubleshooting
Het Grote Poortmappingsverhaal

Als je dat gedaan hebt moet het met je FTP server ook wel lukken denk ik.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit heeft helemaal NIETS met PNS te maken.
Ik raad je met klem aan om de volgende FAQ's door te lezen :

Starten van topics in NT *lezen*
Het Grote Poortmappingsverhaal

Verder lijkt het me, gezien je posthistory op dit forum, ook niet onverstandig om eens de algemen FAQ te lezen; Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

AL jouw topics zijn tot nu toe gesloten, en niet zonder een reden.
Je dumpt letterlijk een probleem zonder ook maar enige uitleg neer, en verwacht de een of andere helpdesk het hier wel voor je oplost.
Zou werkt het niet, er wordt input van je verwacht, als ook enige basiskennis.

Nogmaals, lees genoemde FAQ's eens rustig en aandachtig door. Indien je op deze manier blijft doorposten, zul je niet lang op dit forum kunnen rondblijven hangen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.