Toon posts:

[Wireless Lan]Welke accespoint?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben voor een kennis een draadloos netwerkje aan t aanleggen, eigenlijk geen netwerk maar een draadloze verbinding van zijn modem (die op de eerste verdieping staat en daar zal blijven staan) naar zijn laptop die hij op de begane grond gebruikt. Hij wil geen kabels trekken, daarom wil hij dus graag een draadloze verbinding naar zijn modem.
De laptop is uitgerust met een Us Robotics .g (54Mbps) pcmcia kaart.
Maar welke accesspoint kan ik nu t beste gebruiken om een verdieping lager verbinding te hebben? De antenne/accesspoint op de begane grond zetten is dus geen optie

Verwijderd

Dan zou je moeten uitzoeken welk type accesspoint ook een verdieping lager voor goed berijk kan zorgen. En moet het alleen een accespoint zijn of ook een router combi :? ?

dit lijkt mij wel een goed accesspoint.
http://www.linksys.com/pr...?grid=33&scid=35&prid=608

de link naar pricewatch:
pricewatch: Linksys WAP54G (54Mbps)

Verwijderd

Linksys heeft inderdaad een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Degelijk spul en lekker gebruiksvriendelijk.
Wat die verschillende verdiepingen betreft: wat voor vloer is het.
Hout is geen enkel probleem maar 30cm dik gewapend beton wel....

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Vraag het in de winkel want deze vraag is hier al heel vaak voorbij gekomen en kreeg altijd een slotje ;)
Je kan natuurlijk ook de search gebruiken over ervaringen over accespoints en merken, 1 a 2 merken komen er hier wel goed uit.

Verwijderd

Ja das idd waar :*) had je daar al rekening mee gehouden?
Waar ergens wil je hem gaan zetten btw is dat ergens in een kast of echt in een kamer boven de kamer waar je oom met zn laptop gaat inetten enzo :?

[reactie op Elleonrojo ]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 21:58 ]

Verwijderd

Zie SSH, gebruik hier eens de search over. GoT is één en al ervaringen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.