Vraagje ...... ik gaat binnenkort dan toch maar een dvd aanschaffen. Welke is leuk ( scsi liefst ), niet zo duur en regio vrij ( of eraf te halen ) ? En kan ik met mijn viper 770 ultra dvd-tjes kijken ??? ( net beeld welteverstaan ???? ) reacties pleazzz
Euhm ikzelf heb de pioneer 303s
scsi 6x dvd 36x cd rom ( en echt 36 speed want ik kopieer 616 mb in 3 minuten tijd ) Verder is ie standaard regiovrij ( kun je achter met jumpertjes instellen, zolang je nix verzet heb je hem nog regiovrij ).
ik heb hem op een ncr810 kaartje liggen en alles werkte perfect
heb voor het laatste stukkie perfectie wel een mpegkaart erbij gekocht ( voordelen nooit schokken extra tv out afstandsbediening enzovoorts )
op dit moment bij mycom 365,- ikzelf heb er bij mycom 305,- voor betaald waarom ie duurder aan het worden is weet ik ook niet.
scsi 6x dvd 36x cd rom ( en echt 36 speed want ik kopieer 616 mb in 3 minuten tijd ) Verder is ie standaard regiovrij ( kun je achter met jumpertjes instellen, zolang je nix verzet heb je hem nog regiovrij ).
ik heb hem op een ncr810 kaartje liggen en alles werkte perfect
heb voor het laatste stukkie perfectie wel een mpegkaart erbij gekocht ( voordelen nooit schokken extra tv out afstandsbediening enzovoorts )
op dit moment bij mycom 365,- ikzelf heb er bij mycom 305,- voor betaald waarom ie duurder aan het worden is weet ik ook niet.
.
is dat hele setje ( dvd + ncr810 ) 365,- of alleen die kaart. Maar is het echt niet zo lekker kijken met een ultra? Tvout en afstandsbediening hecht ik bijna geen waarde aan.
Pioneer A04. Netjes, snel, slot-in (geen laatje, vrouwtje dus...), en regiovrij te maken. Als je een pc hebt boven de 450, hoef je geen mpeg kaartje te hebben. Draait bij mij (Athlon 500 met v770 non-ultra) gewoon perfect.
dvd speler 303s = 365,-
mpegkaart = 275,-
scsi kaart = plusminus 100,-
mpegkaart = 275,-
scsi kaart = plusminus 100,-
.
Iemand info over die Aopen 10x 40x IDE ? (ok hoort niet echt bij deze topic maar d8 past er vast wel
)
Is die ook regio vrij enzo? (of te maken)
Is die ook regio vrij enzo? (of te maken)
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
die AOpen heeft hetzelfde loopwerk als de Pioneer 114/104 en is dus ook met een firmware-flash regiovrij te maken, firmware is wel iets anders geloof ik, dus wel de goeie downloaden (staan meestal bij elkaar).
Heb hier ook de Pioneer A04SZ, de retail slot-in dus, werkt prima
Heb hier ook de Pioneer A04SZ, de retail slot-in dus, werkt prima
Pagina: 1