[XP]ivm met mijn vorig outlook vraagje en nieuwe user

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 17:17
zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/929578

Mja het probleem is dat die oude user gedelete is, dus exporteren vanuit die useraccount gaat niet meer...

BOE

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 17:17
omg i'm dumb :)

sorry deze mag dus gesloten worden, ik zal em zelf wel opnieuw openen in SA :)

BOE

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is toch echt niet voldoende om een topic te starten op GoT. Lees de tips van F_J_K nog eens door dan zul je onder andere zien dat je dit topic telkens in het verkeerder subforum plaatst :)
F_J_K schreef op 29 juni 2004 @ 16:42:
In tools -> options -> maintenance -> store folder (en ook door hier in Software Algemeen te zoeken naar 'outlook express backup') zie je waar de bestanden staan: kopieer ze. Exporteer je adresboek en klaar.

Dit is toch al vaak gevraagd en beantwoord, maar dan wel in Software Algemeen ipv WOS (zie het WOS policy voor waarom :) ). Verplaatsen lijkt me dan ook niet nodig, ik sluit het wel.

Als je er niet uit komt ondanks wat er al pver is gezegd, open dan maar een nieuw topic in SA maar zoek eerst even nog een keer want ik weet 100% zeker dat dit goed is te vinden als de opzet bij jou niet heel erg afwijkend is. Denk wel aan verborgen bestanden ;)

edit:
whaaaaa je zegt het nog zo: OL, geen OE 8)7
Oeps, sorry :+

Maar goed; dan is het nog makkelijker: exporteer in de een naar een .pst, open deze in de andere. Zie verder hetgeen over een nieuw topic openen in SA :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.