ik heb een Imac (EIding turquase G3 ergens uit 2000) op de kop weten te tikken,
na het installeren van geheugen en een hardeschijf
ging ik kijken of ie iets deed, hij ging aan, standaard mac geluid
alleen hij bleef hangen op grijz beeld.
Niet geheel verwonderlijk, de HD die k er in heb gestopt is uit mn oude
performa 6320 waar systeem 7 op staat.
Dan maar proberen OSX te installeren, cd er in opgestart met de c ingedrukt
en jawel er was beeld. de pret duurde echter niet lang na een taal geselecteerd te hebben kreeg ik een foutmelding dat de firmware eerst geupdate moet worden.
alleen de optie afsluiten bleef nog tot mijn beschikking, en er gebeurde daarna ook niks meer.
Na opnieuw inschakelen van de comp. geen beeld wel opstartgeluid
Daarna gaan kijken op de site van A, van alles gevonden over firm ware update voordat je osx gaat installeren (wat ook met grote letters staat aangegeven als must) maar niks over; nadat je de osx cd er in hebt gehad geen beeld meer hebt of laat staan een manier om het te verhelpen
Iemand suggesties???
na het installeren van geheugen en een hardeschijf
ging ik kijken of ie iets deed, hij ging aan, standaard mac geluid
alleen hij bleef hangen op grijz beeld.
Niet geheel verwonderlijk, de HD die k er in heb gestopt is uit mn oude
performa 6320 waar systeem 7 op staat.
Dan maar proberen OSX te installeren, cd er in opgestart met de c ingedrukt
en jawel er was beeld. de pret duurde echter niet lang na een taal geselecteerd te hebben kreeg ik een foutmelding dat de firmware eerst geupdate moet worden.
alleen de optie afsluiten bleef nog tot mijn beschikking, en er gebeurde daarna ook niks meer.
Na opnieuw inschakelen van de comp. geen beeld wel opstartgeluid
Daarna gaan kijken op de site van A, van alles gevonden over firm ware update voordat je osx gaat installeren (wat ook met grote letters staat aangegeven als must) maar niks over; nadat je de osx cd er in hebt gehad geen beeld meer hebt of laat staan een manier om het te verhelpen
Iemand suggesties???