Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
Hoi,

Volgend jaar ga ik studeren. Ik zit dan zo'n anderhalf uur per dag in de bus.
Ik wil dan ook een stukje muziek hebben natuurlijk, dus ik dacht aan een mp3 speler. Ik had de I-River IFP 390T in gedachten en dan zit je al gauw op zo'n 180 euro, dus ik dacht misschien kan ik voor deze centen een PDA kopen.
Een PDA tot ongeveer 220 euro vind ik acceptabel.
Nu heb ik ff de search geraadpleegt, maar daar vind je veel verouderde topics, waar ik niet veel aan heb.
Verder heb ik ook nog wat prijsvergelijkers geraadpleegt, maar ik weet niet eens wat voor merk het beste is.
Ik heb dus een PDA nodig die een goed geluid produceert en een lange speeltijd heeft. Ik weet niet of er ook PDA's zijn met een FM tuner, maar dat zou ik ook wel erg prettig vinden.
Nu hoef ik niet allemaal type's voorgeschotelt te krijgen. Ik heb liever richtlijnen/merken zodat ik wat op marktplaats kan struinen en in de pricewatch.
Kan iemand mij wat tips geven?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier is een topic van nog niet zo lang geleden over hetzelfde onderwerp, waarin ook de voor- en nadelen van een PDA als mp3-speler worden besproken:
MP3-speler maar waarom geen PDA?

Dus deze gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.