Toon posts:

Geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer waarvan ik geen beeld zie als ik hem aan zet. Als ik de kast open haal zie ik dat er op het moederboard 4 lichtjes zitten waarvan er 3 rood zijn, en 1 groen (ik heb een a7n8x-x). Waar kan het aan liggen? Maakt er iets niet goed contact? En zoja, wat?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

• Pak de handleiding van je mobo
• Zoek de kleurcode van je ledjes op
• Zie daar het probleem

Dit kun je ook nog op de Asus site vinden , en als je gaat zoeken vast ook wel ergens anders :)

Raku

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Allereerst welkom op GoT. :w

Heb je al (zoals eerder gezegd) in het boekje gekeken, wat de foutmelding is?
Zo ja, dan weet je wat je kan doen, om het op te lossen, en als er meerdere mogelijkheden zijn, kan je dit altijd aan de hand van de manual, Google en GoT er ook wel achter komen wat het is.

Ik gok dat je de voeding voor je videokaart niet heb aangesloten of dat het geheugen niet goed zit. Kan je helaas niet zeggen of het werkelijk zo is, mijn glazen bol is niet zo helder meer de laatste tijd...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het boekje helaas kwijt :(

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 21:02:
Ik ben het boekje helaas kwijt :(
Op de site van de fabrikant (Asus in dit geval) kan je de handleiding in PDF-formaat downloaden...

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 08:21

Haan

dotnetter

Zoals Simulated Zero al zei, is dat ook wel op de Asus site te vinden. Maar omdat je nieuw bent heb ik het voor deze keer al voor je opgezocht:

je manual :)

:P @ hieronder

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 29-06-2004 21:08 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

http://www.asus.com.tw/su...e1461_a7n8x-x.pdf~zaqwedc

Gewoon zoeken op de asus site dus :)

//traag :+

[ Voor 9% gewijzigd door Raku op 29-06-2004 21:07 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
thx. Ik zal er naar kijken, en als het nog niet lukt, post ik hier nog wel een berichtje.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet echt de manier om op GoT een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten :+ Zoals in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, wordt hier op GoT van je verwacht dat je minimaal vooronderzoek doet eer je een topic start. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde GoT-subforum. Hier in Processors, Mobo's & Geheugen zijn dat dus PMG FAQ en PMG Beleid.

Via de FAQ en het Beleid had je dus de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen vinden welke je een eind verder had kunnen helpen. In de startpost van het Beleid staat duidelijk uiteengezet hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet starten B)

Tipje: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door voordat je een topic start. Daarin staat namelijk wat je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.