Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Creative Rhomba, welke usb kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Creative Rhomba van mn broer gekregen, heeft nu Ipod etc etc, maar hij heeft me hier niet de usb kabel bijgegeven. Nu heb ik wel wat usb kabels, maar geen van alle pasten erop. Weet iemand wat voor soort kabel ik hiervoor nodig heb en waar ik die kan kopen?

Verwijderd

vraag die van je broer :?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:29:
Ik heb een Creative Rhomba van mn broer gekregen, heeft nu Ipod etc etc, maar hij heeft me hier niet de usb kabel bijgegeven. Nu heb ik wel wat usb kabels, maar geen van alle pasten erop. Weet iemand wat voor soort kabel ik hiervoor nodig heb en waar ik die kan kopen?
Wat voor aansluiting is het? Zo eentje?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31689/full.jpg

Da's mini-USB, en is bij de gemiddelde computerzaak voor minder dan €10 wel te vinden.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Tarin schreef op 01 juli 2004 @ 12:56:
[...]

Wat voor aansluiting is het? Zo eentje?

[afbeelding]

Da's mini-USB, en is bij de gemiddelde computerzaak voor minder dan €10 wel te vinden.
Je hebt toch een A en B variant? In ieder geval staat in de winkel wel vaak een plaatje van de plug op de doos, gewoon even goed opletten :)

[ Voor 2% gewijzigd door Kvn op 02-07-2004 16:10 . Reden: Doh :( ]

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Slayerized schreef op 02 juli 2004 @ 16:09:
[...]

Je hebt toch een A en B variant? In ieder geval staat in de winkel wel vaak een plaatje van de plug op de doos, gewoon even goed opletten :)
Je hebt A, da's de meest standaard, die achter in je pc zit. Dan is er B, die wordt veel bij (grotere) USB-randapparatuur gebruikt (printers, scanners, maar ook modems en USB-hubs). Die ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34653/full.jpg

En dan heb je dus mini, die vooral bij mp3-spelers en camera's gebruikt wordt. Hoewel je ook wel eens bijzondere plugjes ziet, waarvoor je dan weer nauwelijks een vervangende kabel kan vinden (zoals op mijn camera, een cardreader was uiteindelijk een stuk goedkoper).

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:02

Xeo

ik heb ook een rhomba, de 1e versie, en dat is niet zomaar ff een usb kabeltje, ook niet de kleine versie dus ik denk dat jij een kabeltje kan gaan kopen bij creative....

Verwijderd

Topicstarter
Kabeltje issie kwijt, gebruikte dat ding sowieso nooit. En ik heb een hoop usb kabels geprobeerd, onder andere mini ding van mn camera, die iets te breed is. Heb creative al een mailtje gestuurd maar die mofo's antwoorden niet.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:59:
Kabeltje issie kwijt, gebruikte dat ding sowieso nooit. En ik heb een hoop usb kabels geprobeerd, onder andere mini ding van mn camera, die iets te breed is. Heb creative al een mailtje gestuurd maar die mofo's antwoorden niet.
Post anders even een (scherp) fotootje van de kabel, wie weet komt hij iemand bekend voor.

Pagina: 1