Toon posts:

[DMX 6 fire]Pc aansluiten op Receiver[Digitaal]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik heb enorm veel topics doorgepit voor het probleem wat ik heb,maar aangezien ik niet tot een oplossing ben gekomen,plaats ik hier me probleem,misschien iemand die voor mij de juiste oplossing heeft of me een eind op weg kan helpen.

Versterker:Denon Surround Receiver AVR-1404.

http://www.denon.de/site/...ub=1&action=detail&Pid=78

Geluidskaart:DMX 6 Fire 24/96

http://www.guru3d.com/mir...nd/imageview.php?image=72

Nu heb ik met een optische kabel me geluidskaart op de versterker aangesloten(digital out)met behulp van 1 kabeltje dus.

Netjes digitale ingang geselecteert in de software en op extern gezet,blijft het aangeven No Sync wat ik ook doe.
De versteker kan automatisch zoeken naar apperaten die aangesloten zijn,maar vind dus helemaal niks wat ik ook probeer.
Cd speelt ie af,en als ik de dvd speler aansluit vind de versterker hem gelijk via coax aansluiting achterop de versterker wat dus digitaal geluid geeft.

Nu alleen nog digitaal de pc met de versterker laten werken..

Iemand misschien een idee?

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Probeer dit eens bij DMX 6fire 24/96 ControlPanel:

Master Clock: Internal/44100Hz (bij DVD 48000Hz) /Samplerate locked (samplerate locked uitzetten kan ook, maar dan hoor je nix bij samplerates lager dan 32000Hz)
en
Source: Mix (dit is het belangrijkste)

suc6

[ Voor 36% gewijzigd door Slogra op 29-06-2004 21:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor een reactie,ik heb hem dus wel coaxial kunnen aansluiten,alleen heb ik geen digitale luidsprekers,dus het geluid wordt er uitgeperst laat maar zeggen.

misschien dat ik hier iets aan kan doen op 1 of andere manier

zou eens proberen wat je zei iig.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 16:46

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 21:43:
bedankt voor een reactie,ik heb hem dus wel coaxial kunnen aansluiten,alleen heb ik geen digitale luidsprekers,dus het geluid wordt er uitgeperst laat maar zeggen.
Digitale luidspekers :? Wat the *$# bedoel je daar nu mee? Uitgeperst, ook al zo'n vreemd woord in deze context... Elaborate please!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel daarmee dat het geluid van zacht naar hard gaat ..bouwd zich steeds op,maar inmiddels is dat verholpen door hem op pcm te zetten,klinkt niet verkeerd.

Zou ik met deze combi nou ook een mengpaneel tussen kunnen zetten met het behouden van digitaal geluid?

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ja, een digitaal mengpaneel....

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-08 13:11

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
welke drivers heb je.. probeer ook de voorlaatste drivers eens, kan je via anonymous ftp van ftp.terratec.net af halen.. want die nieuwste drivers van terratec zijn echt bagger

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik vermoed dat de je de in- en uitgangen verkeerd om hebt aangesloten.
Pagina: 1