Toon posts:

Vervelende hangers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
io,

Zijn er nog mensen die last hebben van zo nu en dan eens een hanger te hebben onder W2K?

Heb een KT7 RAID + TBird 900@900MHz. Dus, ni overklokt en voltage op 1.75V. Alles standaard dus, niks overklokt.

Hij geeft geen BSOD's of rare foutmeldingen, maar echte hangers waarbij ge uw systeem zelf moet rebooten.

Okee, de stabiliteit is wel veel beter geworden tegenover vroeger, maar ik vraag mij gewoon af of ik dit nu eenmaal moet tolereren bij mijn AMD CPU'tje.

Ik kan even goe het voltage ietwat opschroeven, maar da is ni de juiste oplossing in mijn ogen gezien het feit dat ie ni overklokt is en dus volledig stabiel zou moeten lopen op deze snelheid.

Om de antwoorden van mijn voeding reeds te beantwoorden: ik hebeen AOpen HQ45 case met standaard 250Watts voeding. Deze zijn AMD certified. Ik gebruik bijlange nog niet alles van mijn voeding dus daar zou het in principe ni aan kunnen liggen.

Mijn systeem:
AOpen HQ45
TB900@900MHz
2 x 128MB PC133
G400 met 32MB
LG CDROM 52x
IBM ATA 100 30.7GB
Creative SoundBlaster 1024

Tja, dus dit systeem is dus helemaal ni zwaar belast. Het is ongeveer de vierde keer in 2 weken tijd dat ik deze vervelende hangers krijg.

Iemand enige commentaar hierop?

-- Koder
DLink 10Mbit NIC

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik HAD daar 1 keer last van maar dat kwam doordat ik gehackt werdt door een script-user. :r :r :r

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

probeer eens via 4-in-1, weet niet of het helpt, maar iedereen raad het aan hier op het forum bij ieder probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
io,

Heb reeds de laatste 4-in-1 drivers geïnstalleerd hoor...

-- Koder

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb het zelfde probleem met een A7V en een TB 900@900. Ben er inmiddels achter dat het bijna altijd gebeurt in IE (55SP1).