Epson Photo Perfect 2400 scanner "verpest" computer

Pagina: 1
Acties:

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 17:21

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vaag probleem, namelijk dat de computer niet meer fatsoenlijk wil opstarten, niet goed loopt en vage foutmeldingen geeft zodra ik de scanner aansluit. Deze epson photo perfect 2400 doet het wel perfect op een andere computer (mocht hem in de winkel op een andere proberen), maar zodra je hem aansluit op de pc gaat ie gek doen.

Specs (pc is niet bij mij momenteel):

p4 2.8
asus p4p800 mobo
maxtor schijven
kingston hyperx geheugen (al 3 maal vervangen vanwege dit, terwijl het geheugen wel goed was :o )
Chieftec behuizing

Nou was ik al het denken dat ik mischien een asus mobo driver update moet hebben ofzo. Maar het rare was vroeger deed de scanner het wel goed, maar op een andere pc doet ie het ook goed, het is dus de pc die het probleem is, maar dan wel softwarematig denk ik.

Iemand bekend met dit of soortgelijke problemen?

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Wat voor OS gebruik je... Ik neem even aan dat je XP gebruikt.. is die scanner toevallig USB 2.0? want als je die drivers niet geinstalleerd hebt onder XP (werken alleen met SP1+) wil het met USB2.0 apparaten nog wel eens fout gaan..

/edit: ff wat opgezocht over de specs van die scanner, hij is dus inderdaad USB 2.0.. kijk dus eerst eens of je de USB2.0 drivers er wel goed op geparkeerd hebt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Intrepidity op 29-06-2004 19:29 . Reden: aanvullende info opgezocht ]

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 17:21

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hmm, inderdaad XP Home. Maar als het goed is zit SP1 er al in, maar ik ben er toch morgen, dus bedankt alvast, zal er al naar kijken.

Mijn spec's | Modelbouwforum