Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Ik heb deze gister bestelt maar is dit ook een goeie mp3 speler? Ik vond hem ernamelijk mooi uitzien en na mijn mening ook wel goeie specs. Ik kon ook niks vinden van deze mp3speler op de search!

specificaties

Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteunde formaten MP3, WMA, WAV
MP3 encoding bitrate 16 ~ 320 Kbps
Afmetingen 38mm x 75mm x 20mm
Gewicht 38 Gram
Batterij speelduur tot 10 uur
Batterijtype 1x AAA Batterij
Behuizing aluminium & kunststof
Grafische LCD display met backlight
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Maximaal vermogen 2x 7 mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
5 + 2 handmatig equalizer presets
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Data overdracht 4 Mbps
Firmware upgradeable
FM tuner met presets
Voice recorder en FM recorder
Direct MP3 encoder (line-in)
Windows 98, ME, XP, 2000
12 maanden fabrieksgarantie

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/113_1.jpg

Iemand die deze mp3speler kent/heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Kraanwater op 29-06-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pracht speler hoor ! heel erg mooi ... ik zelf heb de DAH 1000 (ongeveer 7 maanden nu) en ben dik tevreden over het geluid en de afwerking, als ik deze beu ben (nu ik de DAH1200 heb gezien kan dat snel gaan) ga ik zeker ook voor DAH1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Hmm dat is wel positief ik had hiervoor een iriver mp3 speler ook zeer tevreden over maar die is kapot gegaan en wou wel eens wat anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de klantenservice van http://www.mp3cdspeler.nl heb ik vernomen dat de zwarte versie van de MobiBLU DAH 1200 volgende maand te koop is. Hij was nog niet gereed, maar volgende maand dus wel :) Een plaatje van die zwarte versie staat overigens op de site van de fabrikant : http://dah.buyagain.co.kr/product/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40
Nog meer mensen met ervaringen...? Is er mss een goede review, of heeft iemand wat 'amateur' fotos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
@ Synth , zou je mss wat fotos met de digitale camera willen maken, en dan van de achterkant, zijkant, voorkant etc...(en mss iets naast leggen zodat je het formaat kan vergelijken)

En hoe bevalt hij...? Is hij (Té) licht/zwaar? (Té) Groot/klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
niemand verder die dit spelertje ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik ben idd ook wel benieuwd naar de ervaringen van mensen hier. Ik zie op de site van de fabrikant (voor zover ik uit het half-chinees kom) dat hij ook Ogg Fobis ondersteund, terwijl er op mp3spelers.nl staat dat deze speler enkel mp3, wma en wav afspeeld. Iemand een id hoe dit zit? Ook vraag ik me af of het opnemen van de radio en het direct encoding een btje kwaliteitmuziek opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:48

Creesch

bla bla!

toch maar even een kick :)

ik heb hem vandaag binnengekregen(via mp3spelers.nl) en ben er nu een beetje mee aan het spelen.

hij ondersteunt iig geen ogg en ik heb geen firmware versie kunnen vinden waarmee hij dat wel zou doen.

de handleiding is engelstalig maar wel volledig.

Als ik er de tijd voor kan vinden maak ik vanavond mischien wel een mini-review, foto's zet ik iig wel online
Pagina: 1