PIN2 code bij 3310 en Ben regelmatig?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik heb net een Nokia 3310 met een Ben abbo (regelmatig) gekocht en nu vraagt de GSM bij sommige acties een PIN2 code, maar die kan ik nergens vinden, niet in de handleiding bij Ben en ook niet bij de Nokia handleiding, weet iemand waar ik de code moet zoeken?

Alvast bedankt,

Beaves.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bestaat die wel (PIN2), ik heb er ook geen gekregen... :(

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Niemand heeft zo'n code volgens mij in NL, dat wordt namelijk niet ondersteund door de providers.

Het is voor kosten enzo van telefoongesprekken.

Verwijderd

Op me 3210, van KPN abbo,
vraagt ie dat ook weleens.

Die mag je zelf verzinnen.
Je hoeft die PIN2 bijna nooit te gebruiken
Alleen als je extra beveiliging bij bijv. uitleen aan je oppas enzo wil doen

• ken
  • Laatst online: 19-08 20:51

ken

ik meen dat de pin2 code geheim is dus jij weet het zelf ook niet alleen de provider

(had er een keertje de helpdesk voor gebeld)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

ONZIN

Je provider moet de diensten die de PIN2 code beveiligt ondersteunen. Vooralsnog zijn er naar mijn weten GEEN providers die dat doen in NL. In ieder geval libertel, ben en dutchtone niet. Die hebben dus ook GEEN pin2 code

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Dat dacht ik al, maar nu heb ik per ongeluk drie keer achter elkaar een foute pin2 code ingetoetst met als gevolg dat ik een pin2-PUK code moet in toetsen, die ik dus ook niet heb :), maar ja, als ik het toch niet nodig heb :).

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Er moet wel een pin2 bestaan. ANders had libertel nooit in mijn simkaart het tarief kunnen inprogrameren.. Dus ik ga ze maar effe bellen voor mijn pincode2

AKA Rinkel weblog

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb bij mijn dutchtone allin abbo ook geen PIN2 gekregen, alhoewel ik deze wel nodig om tarieven etc in te stellen. Ook maar ff achteraan dan.

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Mocht iemand het voor elkaar krijgen zo'n pin 2 code te bemachtigen van zijn provider. Laat het hier dan effe weten.

THANKS

Verwijderd

heb zelf een dutchtone business abo, maar ook geen PIN 2

heb dutchtone er al een keer voor gebeld in de tijd dat ze nog maar net bestonden. Das al een 1,5 jaar geleden ofzo. Later bleek dat het niet kon. Ik had hem namelijk geblock en wilde dit er weer af hebben. Maar ging dus niet ;'(

Verwijderd

gewoon ff bellen naar ben en anders pech gehad..

pin2 heb je "bijna" nooit nodig net als je puk2-code

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Heb net effe mijn provider gebeld (Telfort) en die ondersteunen het niet.

Volgens mij wordt deze service door geen enkele provider in NL ondersteund. Zoals ik al reeds eerder vermelde.

Wie bewijst het tegendeel :)

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 24 december 2000 12:15 schreef marukiej het volgende:
gewoon ff bellen naar ben en anders pech gehad..

pin2 heb je "bijna" nooit nodig net als je puk2-code
Je hebt deze wel nodig, wil je met je abbo je kosten/tariefen met je telefoon bij houden.
Op zondag 24 december 2000 12:56 schreef Bram het volgende:
Heb net effe mijn provider gebeld (Telfort) en die ondersteunen het niet.

Volgens mij wordt deze service door geen enkele provider in NL ondersteund. Zoals ik al reeds eerder vermelde.

Wie bewijst het tegendeel :)
Ik had bij m'n KPN prepaid wel gewoon een PIN2 code gekregen. Deze kon je gebruiken bepaalde veiligheids/blokkeringen maatregelen in te stellen.

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik heb net BEN gebeld en die ondersteunen ook geen PIN2.

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

Hoi

je gebruikt hem toch ook om je tellers weer op 0 te zetten. was bij mij dacht ik gewoon 12345 staat ook in de nokia handleiding van mijn 8210.

Gebruik hem dus elke maand omdat ik anders moeilijk bij kan houden hoeveel minuten ik nog heb.

Bij ben kan je de tellers niet op 0 zetten volgens mij, vriend van heeft ben (tja is zijn probleem) en kan zijn tellers niet op 0 zetten omdat ie de code niet heeft.

neem aan dat sebasteerd er wel meer van weet

mvg fisico

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Op zondag 24 december 2000 14:09 schreef Fisico het volgende:
Hoi

je gebruikt hem toch ook om je tellers weer op 0 te zetten. was bij mij dacht ik gewoon 12345 staat ook in de nokia handleiding van mijn 8210.

Gebruik hem dus elke maand omdat ik anders moeilijk bij kan houden hoeveel minuten ik nog heb.

Bij ben kan je de tellers niet op 0 zetten volgens mij, vriend van heeft ben (tja is zijn probleem) en kan zijn tellers niet op 0 zetten omdat ie de code niet heeft.

neem aan dat sebasteerd er wel meer van weet

mvg fisico
Daar gebruik je de veiligheidscode voor, dat is weer een andere code.

Verwijderd

Pin2 krijg je bij KPN wel mee maar je kunt hem toch niet gebruiken. Bij mijn Nokia 6210 kan je hiermee het gesprekskostenmenu mee activeren en instellen maar aangezien geen enkele Nederlandse provider telefoontikken meezend zal je niks aan deze optie hebben.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 24 december 2000 13:37 schreef LoneGunman het volgende over pin2 codes:

[..]
Je hebt deze wel nodig, wil je met je abbo je kosten/tariefen met je telefoon bij houden.
[..]
Ik had bij m'n KPN prepaid wel gewoon een PIN2 code gekregen. Deze kon je gebruiken bepaalde veiligheids/blokkeringen maatregelen in te stellen.
Alleen, ze worden op het NL GSM neterk niet ondersteund voor de eindgebruiker.
KPN geeft 'm wel mee, bij libertel moet je ervoor bellen.
Maar je hebt er geen drol aan.
Net zomin als dat HSCDC ofzo van die 6210.
Niet ondersteund.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

Hoi

veel codes dus dacht dat, dat pin2 was.

zou ook niet weten waarvoor je het anders nodig had.

maar goed kosten en beltellers op nul zetten is wel erg handig als je een abo hebt met een bepaald aantal minuten je wilt immers geen minuten overhouden.

mvg Fisico

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1