Toon posts:

radeon 9800 pro drivers updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een tijdje een probleem bij het updaten van mijn drivers van mijn radeon 9800 pro kaart. als ik die van de site heb gedownload en begin met installeren, komt het volgende bericht:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jvdvondl/driver/probleemdriver.JPG

aangezien ik naar mijn weten wel de vereiste hard- en softwaren heb zie ik het probleem niet, weten jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 13:37

w0w

-

welke os heb je en voor welke os zijn je drivers?

[ Voor 63% gewijzigd door w0w op 29-06-2004 18:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
win xp professional en die drivers zijn voor xp. dus ook voor professional.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 13:37

w0w

welke drivers heb je zoal geprobeerd te instaleren? Gaven ze allemaal dezeflde foutmelding?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

laat je windows wel eerst de vga adapters installeren (primary en secundairy)?
om vervolgens dan de ati installer te draaien!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen die van de ATI site geprobeerd.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ja, welke versie is het nou ? :/

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025

Tootoo

Folding extremist

sain onez schreef op 29 juni 2004 @ 19:21:
laat je windows wel eerst de vga adapters installeren (primary en secundairy)?
om vervolgens dan de ati installer te draaien!?
Ook mijn advies: deinstalleer van te voren eerst even alle drivers en restantjes goed, installeer hem dan eerst gewoon met de standaard vga drivers en dan ati drivers.

Ook omega drivers kan je proberen, op de site van omega staan ook tips en dergelijke om drivers helemaal te verwijderen.

Succes!

Folding@home

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb net alle 'drivers en restantjes' verwijderd, geprobeerd die omega drivers te installeren, maar tijdens de setup stopte deze installatie, zonder reden oid, nog een paar keer geprobeerd, maar steeds hetzelfde. dus net de oude drivers weer geprobeerd te installeren, lukt dat ook niet meer :/ ook fouten tijdens de setup. daarna dan maar een herstelpunt geprobeerd, wil hij ook niet terug naar dat herstelpunt... misschien maar formatteren ofzo.. :?
Pagina: 1