Toon posts:

bug/probleem in V&A advertentie posten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al een tijdje een nieuwe advertentie in vraag en aanbod toe te voegen, maar na het invoeren van alle velden krijg ik te horen dat of de login, opmerking of bedrag incorrect zijn.

Ik heb de login met paswoord nog eens geverifieerd via mijn laatste paswoord opvraging van de paswoord mailer, en prijs en opmerking zijn ook allemaal netjes ingevuld. Ik heb dit op meerdere computers geprobeerd, met verschillende browsers en met alle coockies geaccepteerd.

Enige tijd geleden had ik ditzelfde probleem, ik geloof dat ik toen een nieuwe account heb moeten aanmaken, die ik ondertussen gedelete heb.

Zou iemand hier even naar kunnen kijken ?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

BZ > FA, account- en inlogproblemen horen in FA :).

Je moet inloggen via het menu bovenaan op de Frontpage en *niet* via V&A. In de inlogmogelijkheid daar zit namelijk een bug.

Zou ik trouwens zo nieuwsgierig mogen zijn om te vragen hoe je dat dubbel account gedeletet hebt :?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Waarschijnlijk bied of de FAQ of het topic wel een oplossing. :)

Frontpage Algemeen - FAQ
Inlogproblemen

Het eerste wat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).

:? Als je niet kan inloggen terwijl je zeker weet dat je een goed wachtwoord hebt voor de frontpage, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat. Als dit namelijk niet zo is, dan verloopt je cookie op het moment dat hij geplaatst wordt, en logischerwijs mislukt het inloggen dan. Een andere maar minder waarschijnlijke mogelijkheid is dat je een ban hebt opgelopen, in dat geval heb je een mailje mogen ontvangen op het adres dat in je profiel staat met uitleg.
Inloggen in vraag en aanbod lukt niet
Harm schreef op 27 juni 2004 @ 13:04:
Sim-pel. Je moet niet inloggen via de V&A-wizard aangezien daar een bug inzit. Inloggen moet je gewoon via de loginfunctie doen in je My T.net-menuutje :) .

Verwijderd

Topicstarter
AHA ! laat ik dat dan eens snel proberen, erg bedankt.
Had de FAQ al doorgelezen, en de topics van de afgelopen tijd, maar ja, in het verkeerde forum dus.