Toon posts:

[Unreal Tournament 2003] Instellingen backuppen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello, even een vraagje over unreal tournament 2003. Ik weet het, het spel is al oud en waarschijnlijk is er vast wel iets over gezegd op GOT of ergens te vinden op google, alleen ik kan het niet vinden.

Ik vindt het heel vervelend nadat ik windows weer eens heb gereinstalled ook unreal 2003 opnieuw moet installeren. Is er misschien een registry patch die er voor zorgt dat ik het spel niet opnieuw hoef te installeren?

Verwijderd

Had denk ik meer op zijn plek geweest in Spielerij - Problemen & Vragen maar here goes ;)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Unreal Technology\Installed Apps\UT2003

deze key exporteren en bewaren, bij een nieuwe install is het gewoon een copy/paste actie van de backup van ut2003 en de key importeren :)

Zo doe ik het met het gros van de games en apps die ik vaak speel/gebruik, scheelt enorm veel tijd als je weer eens een verse windows wil

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig!! _/-\o_ Thnx, dit scheelt weer een hoop gedoe, ik zal een vraag zoals dit voortaan ook in Spielerij - Problemen & Vragen stellen.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
[mierenneukmodus]
eingelijk alleen in Spielerij - Problemen & Vragen :>
[/mierenneukmodus]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen, ook al is dit een wat basic vraag en heeft het eigenlijk niets met spellen, maar met Windows zelf te maken.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02
wil je de rest van je instellingen ook bewaren dan moet je User.ini en UT2003.ini uit je UT2003\System\ directory ook backuppen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1