Toon posts:

Na aanmelding Nieuw Acount, vond ik me oude

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 5 dagen geleden een nieuwe acount aangemaakt Marceli omdat de naam CrazyChiz al bezet was ik dacht nouja kan met zoveel gebruikers kan gebeuren. Nu ging ik laatst checken voor een mytweakers.net abbo en kwam ik erachter dat die CrazyChiz account van mij is 8)7 dom maarja wil dus de oude "CrazyChiz" account blijven gebruiken en de nieuwe "Marceli" account verwijderen, kan ik dan wel me tweakotine/ karma/modpunten houden en dat die Marceli account vervalt/slot O-) .

Thnx

_/-\o_ CrazyChiz _/-\o_

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik ga even 'Marceli' op slot zetten :).

[edit] Done, en maar meteen een standaard kloonmailtje ertegenaan gegooid :+. Veel plezier met CrazyChiz verder.

[ Voor 62% gewijzigd door Steve op 29-06-2004 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.. een kloonmailtje? en dat houdt in.....

[edit] nog iets uhhh ik heb me pa's mail gebruikt bij de Crazychiz account kan ik de mailaccount gebruikt bij Marceli wel gebruiken op me oude Crazychiz account nu die nieuwe op slot zit [edit]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:30 ]

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:27:
sorry kloonmailtje en dat houdt in..... nog iets uhhh ik heb me pa's mail gebruikt bij de crazychiz account kan ik de mailaccount gebruikt bij marceli wel gebruiken op me oude Crazychiz account
Kloonmailtje: een mailtje waarin gezegd wordt dat je een kloon hebt en dat het kloonaccount geband wordt, meer niet ;).

En je wilt dat het adres dat bij Marceli staat ingesteld, ook bij CrazyChiz wordt ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
jupp dus mailadres dat ik gebruikt heb bij de marceli account is mijn email en de crazychiz account [edit] email adres [edit] is van me pa die ik ook beheer maar das dus sinds kort niet meer

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:32 ]

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Done, succes ermee.

offtopic:
Altijd mooi toch, zowel vader als zoon op GoT :D.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks

offtopic: neeh ik beheer zijn email adres [edit] maar nu dus niet meer [edit] hij zit niet op got ookal heeft ie wel veel tweakaanleg voor een digibeet

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
mmm kreeg deze melding bij aanpassen van profiel (crazychiz):

Het email-adres kan niet gewijzigd worden naar 'xxxxxxxxx@xxxx.nl omdat dit adres reeds door een andere user in gebruik is. Ga terug naar de vorige pagina en vul een ander email-adres in.

dat mail adres wat ik dus gebruikte voor marceli account en op slot zit

[edit] dit mail adres had ik niet gewijzigd dat had jij voor me gedaan het goede stond er dus, alleen bij het wijzigen van een paar gegevens gaf die daar een fout op [edit]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:46 ]

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Heb ik even over 't hoofd gezien. Ik heb 't mailadres van Marceli nu gewijzigd in iets onbestaands :).

Verwijderd

Topicstarter
Dank u goh wat een geduld met gebruikers zoals ik hahaha lol

jullie doen goed werk _/-\o_
Pagina: 1