Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik ga een pda aanschaffen, maar daar moet een bepaald programma op zitten.
Dit programma is InfoSelect van MicroLogic.
Ik heb dit programma al jaren op mijn computer (Windows versie Info Select), maar ga nu dus een pda aanschaffen, en op die pda moet ik Info Select kunnen gebruiken.
MicroLogic heeft zelf al een versie van InfoSelect voor PalmOS gemaakt, maar nu komt mijn vraag: kan ik de PalmOS versie op PPC 2003 gebruiken (lijkt me van niet), of kan ik anders misschien de gewone windows versie van Info Select op PPC 2003 gebruiken?
Ik hoop dat ik duidelijk ben. (BTW: ik heb MicroLogic al tevergeefs gemaild.)

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 16:57:
Ik ga een pda aanschaffen, maar daar moet een bepaald programma op zitten.
Dit programma is InfoSelect van MicroLogic.
Ik heb dit programma al jaren op mijn computer (Windows versie Info Select), maar ga nu dus een pda aanschaffen, en op die pda moet ik Info Select kunnen gebruiken.
MicroLogic heeft zelf al een versie van InfoSelect voor PalmOS gemaakt, maar nu komt mijn vraag: kan ik de PalmOS versie op PPC 2003 gebruiken (lijkt me van niet), of kan ik anders misschien de gewone windows versie van Info Select op PPC 2003 gebruiken?
Ik hoop dat ik duidelijk ben. (BTW: ik heb MicroLogic al tevergeefs gemaild.)
PalmOS versie op PPC2003: nee
Windows versie op PPC2003: nee

Dus: een PalmOS-PDA kopen (is toch beter ;) )

• rjongen
PPC 2003 is dus eigenlijk een 'nep'-windows?
Want op bijv. Xp kan je wel 98-porgs draaien.

En nu ik dus veroordeeld ben tot PalmOs, heb je PalmOS oparated pocket pc's die WiFi hebben? En kan je op PalmOS filmpjes (mpeg, avi) afspelen en office documenten (doc, xls) openen/wijzigen?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 18:10:
PPC 2003 is dus eigenlijk een 'nep'-windows?
Want op bijv. Xp kan je wel 98-porgs draaien.
PPC 2003 draait bovenop Windows CE, en dat is weer een apart besturingsysteem wat vrijwel niets met de standaard Windows te maken heeft.
En nu ik dus veroordeeld ben tot PalmOs, heb je PalmOS oparated pocket pc's die WiFi hebben? En kan je op PalmOS filmpjes (mpeg, avi) afspelen en office documenten (doc, xls) openen/wijzigen?
Ten eerste: een PalmOS PDA is geen PPC, die term is alleen voor PDA's met het PPC besturingsysteem van Microsoft.

Een Palm kan geluid en filmpjes afspelen. MS Office documenten kun jeopenen met het programma DocumentsToGo, de conversie tussen PC<->PDA is zelfs beter dan op PPC's, maar niet perfect.

De wat oudere Palm Tungsten C heeft WiFi, maar er zijn ook modellen van Sony die het hebben (of via een CF uitbreiding) en sinds kort/binnenkort is het ook mogelijk om via een SD kaartje WiFi op een heleboel andere Palm PDA's te gebruiken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• rjongen
Johnny schreef op 29 juni 2004 @ 18:51:
[...]

De wat oudere Palm Tungsten C heeft WiFi, maar er zijn ook modellen van Sony die het hebben (of via een CF uitbreiding) en sinds kort/binnenkort is het ook mogelijk om via een SD kaartje WiFi op een heleboel andere Palm PDA's te gebruiken.
Hoe heet dat?
Zijn daar topics over (ik weet niet hoe ik dat bij zoeken moet formuleren :X )
Bedankt!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

www.palmclub.nl, www.brighthand.com, www.bargainpda.com, www.pdalive.com, www.palmgear.com, www.pdassi.nl

PalmOS devices met Wifi: PalmOne Tungsten|C , Sony Clié UX50, Sony Clié TH55. De Sony NX70v, 73v, NX80v en NZ90 zijn uit te breiden met een CF Wifi kaart, evenals de Palm Zire 71.

Alors.

Pagina: 1