Hoi,
Ik heb een raar probleem ik heb al gezocht op internet maar ik weet niet precies hoe het heet.
Het gaat om de systeem: Windows XP SP1 NL
Ik heb de volgende probleem:
Als ik iets van internet download sla ik dat meestal op mijn bureaublad op in eeen mapje die ik dan aanmaak in het schermpje van OPSLAAN.
Maar mijn probleem is met de snelkoppeling van "NIEUWE MAP MAKEN"
dat die niet meer werkt op mijn bureaublad.
deze knop werkt wel zolang ik maar geen mapje op mijn bureaublad wil maken.
(ik kan wel een mapje maken als ik: in het schermpje waar ik de bestand heen wil downloaden op mijn rechtermuisknop druk en dan nieuw-> map deze werkt wel)
Na het geformatteren kan ik +- 30 Minuten een nieuwe map maken op m ijn bureaublad en dan komt het probleem weer terug.
Een kameraad die vorige week ook de computer moest formatteren had er voor geen last er van maar nu kan hij ook geen map op de bureaublad maken.
Dit is een raar maar irritant probleem kan iemand mij helpen?
Wat heb ik geprobeerd:
Complete nieuwe partities aangemaakt alles geformatteerd.
Alle updates van windows gedaan..
Groeten Michael
Ik heb een raar probleem ik heb al gezocht op internet maar ik weet niet precies hoe het heet.
Het gaat om de systeem: Windows XP SP1 NL
Ik heb de volgende probleem:
Als ik iets van internet download sla ik dat meestal op mijn bureaublad op in eeen mapje die ik dan aanmaak in het schermpje van OPSLAAN.
Maar mijn probleem is met de snelkoppeling van "NIEUWE MAP MAKEN"
dat die niet meer werkt op mijn bureaublad.
deze knop werkt wel zolang ik maar geen mapje op mijn bureaublad wil maken.
(ik kan wel een mapje maken als ik: in het schermpje waar ik de bestand heen wil downloaden op mijn rechtermuisknop druk en dan nieuw-> map deze werkt wel)
Na het geformatteren kan ik +- 30 Minuten een nieuwe map maken op m ijn bureaublad en dan komt het probleem weer terug.
Een kameraad die vorige week ook de computer moest formatteren had er voor geen last er van maar nu kan hij ook geen map op de bureaublad maken.
Dit is een raar maar irritant probleem kan iemand mij helpen?
Wat heb ik geprobeerd:
Complete nieuwe partities aangemaakt alles geformatteerd.
Alle updates van windows gedaan..
edit:
Firewall & Virusscanner geinstalleerd
Firewall & Virusscanner geinstalleerd
Groeten Michael
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:17 ]