Toon posts:

Help! na verwijderen zip disk geen 3,5 diskette

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik mijn zip disk[IDE] uit mijn comp.
heb gehaald werkt mijn diskette drive niet meer, in ''Deze computer'' geeft hij hem aan als verwisselbare schijf?
En bij het opstarten doet hij al helemaal niks meer!

Verwijderd

Topicstarter
gvd hij blijft hem maar zien als verwisselbare schijf en niet als 3,5 diskette drive

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Is je floppy kabel niet (een beetje) losgeraakt?

Pak je rust!

Verwijderd

Misschien iets in je BIOS verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou er in de bios moeten staan en hoe want ik heb daar ook al veel geprobeerd?
[A7V]

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 10:57
gaat 't hier om een gewone disk-drive of om zo'n gare LS-120 drive?
Die LS-120 drives zorgen nogal eens voor problemen (al is het alleen maar dat ze een kostbaar IDE-kanaal bezetten :7)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
z'n normaal ding

Ik heb mijn zip disk weer terug op de ide gezet en nu geeft hij in windows bij ''deze computer'' weer gewoon 3,5 disk aan maar hij doet geen ene reet ook niet bij het opstarten

Wat moet ik hier aan doen?

Als ik mijn hdd in dos wis zou hij het dan weer normaal doen met de boot disk?

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Ik denk dat dit windows opnieuw installeren wordt. Je moet wel heel creatief in je BIOS zijn Beziggeweest om een FloppyDrive op zijn aparte controller in de knoop te laten gaan met een IDE device.

Verwijderd

Topicstarter
Raar maar waar hij doet het weer na enig geklungel met het terug zetten van mijn zip drive

Verwijderd

Heb ik ook een keer gehad met m'n cd-rom drives, moest ik win opnieuw installen
Pagina: 1