Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SMS-prijzenoorlog] Ook Vodafone verlaagt tarief naar 9 cent

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 18:18
Na de drastische prijsverlaging van Hi Prepay is het nu de beurt aan Vodafone Prepaid om zijn tarieven te verlagen. Het is vanaf vandaag ook mogelijk om met Vodafone voor 9 cent per bericht te smsen.

Van de site van Vodafone:
Voordeliger SMS'en
Je kunt met Vodafone voordelig SMS’en door je SMS’jes van tevoren in te kopen. Een SMS Voorraad is een voorraad van 25 of 100 SMS’jes die je op elk gewenst moment kunt aanschaffen. Een SMS Voorraad is maximaal 2 maanden geldig.

50 SMS'jes gratis
Tijdelijk SMS je voor maar 6 cent met een SMS Voorraad 100. Je betaalt 9 euro voor een SMS Voorraad 100, maar als je deze Voorraad nú aanschaft ontvang je 50 SMS'jes gratis! In totaal heb je dan dus een Voorraad van 150 SMS'jes! Deze actie geldt van 29 juni tot 1 september 2004.
Nu is in werkelijkheid het verschil niet zo heel groot als wordt beweerd omdat het voorheen ook al mogelijk was om goedkoop te smsen. Een sms-vooraad van 100 smsjes kostte 12.50, dat is dus 12,5 cent per sms. Maar elke verlaging is mooi meegenomen.

Alles op een rijtje:

• SMS-vooraad 100 is verlaagt van 12.50 naar 9 euro
• SMS-vooraad 50 is komen te vervallen en vervangen door SMS-vooraad 25 dat 2.25 kost
• SMS zonder SMS-vooraad kost (voor zover nu bekend) nog steeds 23 cent per bericht

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

moet dat niet hierin?
Sms-oorlog is een feit

Elect a clown, expect a circus.

• Mad_Demon
Hoe kan dat nou? Ik heb de search nog wel gebruikt :?
* Mad_Demon loopt schoorvoetend naar een modje toe :{ ...

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 22:04

Nik

Als het zo doorgaat zijn we straks met SMS-en net zo goedkoop als in Japan enzo :p Ik geloof dat je daar 2 cent betaald voor een SMSje ofzo?

Ik vind het wel mooi dat goedkope SMS-en, en ik denk dat de prividers er gewoon goed aan blijven verdienen, immers, iedereen blijft veel SMS-jes sturen (voor hetzelfde bedrag als normaal, alleen dan bijvoorbeeld 2x zoveel SMS-jes, en dat kost niet veel voor de provider, en toch houden ze hun inkomsten.

De enige reden waarom ik er niet aan mee doe is omdat die bundel maar een maand geldig is. Ik vind het leuk om goedkoop te SMSen, maar om nou elke dag 3 SMSjes er door heen te kanllen? Nee dank je...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Mad_Demon
Ja, ik heb 'm in m'n msn-lijst maar hij is niet online (of hij wil mij gewoon niet spreken :+ )

Verwijderd

gaat de prijs van mijn smsvoorraad van 3,50 voor 25 nu ook naar beneden?? :)
ik heb het contract 15-05 afgesloten..

en hoe duur is smsen via gprs bij vodafone nou eigenlijk?? (zonder Vodafone live! bundel)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 20:58 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Laten we het aub centraal houden:
Sms-oorlog is een feit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.