Toon posts:

Foto clickable maken met grote 640*480

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil is dat als ik op een foto druk in mijn webpagina dat er dan een cherm van 640*480 pixels word geopend en vervolgens een foto van dat formaat hierin toont.

Heb nu wel een link naar de foto staan maar dan opent hij een nieuwe pagina en dat wil ik niet.

Iemand een idee? (heb de search al gebruikt)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
zoek eens op javascript

popup enzo, daarmee kan je aangeven welke elementen je window moet hebben en welke grote en positie deze moet hebben.

www.hotscripts.com staat vast ook wel een leuk iets

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Hoi, welkom op GoT :).

Lees eerst de FAQ van een forum voor je er post, in dit geval: Frontpage Algemeen - FAQ. Als je dat had gedaan, had je geweten dat dit forum betrekking heeft op de Frontpage van Tweakers.net (www.tweakers.net) en dus niet op het programma Frontpage van Microsoft. Daarvoor kan je terecht in Webdesign & Graphics, maar lees daar zeker ook de FAQ door, want er is een grote kans dat je topic er in de huidige vorm zal worden gesloten.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je Frontpage Algemeen - FAQ had gelezen dan weet je dat je hier niet op de goede plek bent met betrekking tot vragen over Microsoft Frontpage:
Waar is dit forum voor bedoeld?

In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de frontpage van Tweakers.net te maken heeft. Including, but not limited to; nieuws, meuktracker, reviews, vergeten passwords en galleries. Ook kun je hier terecht als je illegale of irritante reacties tegenkomt op de frontpage. Kortom: voor bijna alle dingen die je onder de aandacht van de frontpagecrew wil brengen. Er zijn maar een paar uitzonderingen (Moderaties en Buyers Zone), zie daarvoor de volgende vraag.

Dit topic is gesloten.