Toon posts:

msn en hotmail probleem part 2

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ow jah toen ik vanochtend mn pc aan deed kreeg ik ook een fout melding dat er een fout in het systeem zat en dat hij dat moest repareren dus moest ik opnieuw starten en toen ik dat deed gaf ie aan dat hij een bestand niet kon vinden van norton antivirus en dat ik op een toets moest drukken om verder te gaan maar toen begon het want toen ik wou internetten zag ik allemaal sites waar ik een heletijd geleden op was geweest en toen keek ik of msn het deed
kreeg ik te zien het :

progamma dat is verbonden met dit bestand kan niet worden geinstalleerd. neem contact op met de systeembeheerder

en dan stond er boven C:/windows\start menu\ progamma's\MSN messenger 5.0.Ink

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

mangastyle, het is niet de bedoeling dat je vrolijk verder gaat met een nieuw topic als je vorige gesloten is. Mocht je goede redenen zien om alsnog een nieuw topic te openen doe dat dan in ieder geval volgens de geldende regels :) Met dit soort halve topicstarts kunnen we echt helemaal niets.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.