There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
mediaplayer is nou niet echt super met DVDs vind ik.
Je kan een nimo-codec pack installeren, kazaa codec pack.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Gewoon een player nemen. Makkelijkste is Media Player Classic (of iig, mijn mening).outerspace schreef op 29 juni 2004 @ 15:30:
Je zou eens andere codec's kunnen installeren.
[edit]^^^^^ Ja die ja
[ Voor 6% gewijzigd door IceStorm op 29-06-2004 15:31 ]
power dvd werkt niet, ik zal dat andere programma is proberen, het lijkt wel een soort beveiligingTerw_Dan schreef op 29 juni 2004 @ 15:28:
progsels zoals powerDVD, windDVD eens proberen? zijn er zat te vinden.
mediaplayer is nou niet echt super met DVDs vind ik.
ik heb al het k lite mega codec pack dus dat zit wel goed denk ik,outerspace schreef op 29 juni 2004 @ 15:30:
Je zou eens andere codec's kunnen installeren.
Probeer eens een andere player.. Bsplayer, WinDVD, PowerDVD
Misschien stofjes in je dvd-rom?
(dat brein voorstukje werkt trouwens wel)
uh nee alleen bij deze
[ Voor 55% gewijzigd door Koekje op 29-06-2004 15:35 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Is dit zo bij alle DVD's?bonzaibuddy schreef op 29 juni 2004 @ 15:31:
[...]
power dvd werkt niet, ik zal dat andere programma is proberen, het lijkt wel een soort beveiliging
En BsPlayer vind ik geweldig
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
bsplayer geeft ook een error:
dit krijg ik te zien als ik die dvd (shawshank redemption) probeer af te spelen met bsplayer
layout
[ Voor 26% gewijzigd door Koekje op 29-06-2004 15:49 ]
ik kan wel alle media players gaan proberen maar volgens mij is het toch echt die beveiliging, hij werkt wel op een normale dvd speler, kan je die beveilinging niet kraken (of ben ik dan illegaal bezig
ohw sorry ik wist niet dat het dan niet zou werkensdomburg schreef op 29 juni 2004 @ 15:29:
Twee mediaplayers starten en dan print-screenen, nu is alles zwart
dan download ik het liever niet, heb nl. een hekel aan spywareVerwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:34:
Die nimo-codecpack zit natuurlijk wel voor met spyware.
Ik zou toch maar ff media player classic proberen, die heeft een eigen DVD engine, anders dan de meeste players!
[ Voor 36% gewijzigd door voodooless op 29-06-2004 15:57 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Van PowerDVD weet ik sowieso dat deze bepaalde filters of codecs installeert die de zaak behoorlijk kunnen verzieken.
Groetjes, FaceDown.
het gaat om Shawshank redemption, schijnt erg goed te zijndeepspace schreef op 29 juni 2004 @ 15:56:
Als het maar bij slechts een DVD is, dan gok ik dat daar gewoon wat vreemds mee aan de hand is met die DVD. Om welke DVD gaat het?
Ik zou toch maar ff media player classic proberen, die heeft een eigen DVD engine, anders dan de meeste players!
7 oscarnominaties
power dvd is foetsieFaceDown schreef op 29 juni 2004 @ 15:56:
Brakke codec ergens denk ik. uninstall eerst eens alle DVD-programma's die je hebt geinstalleerd en ga ze dan nog eens 1 voor 1 installeren.
Van PowerDVD weet ik sowieso dat deze bepaalde filters of codecs installeert die de zaak behoorlijk kunnen verzieken.
[ Voor 32% gewijzigd door Koekje op 29-06-2004 16:02 ]
misschien moet je eens een recentere versie proberen: 0.84 is vrij oud.bonzaibuddy schreef op 29 juni 2004 @ 15:43:
[...]
bsplayer geeft ook een error:
[afbeelding]
dit krijg ik te zien als ik die dvd (shawshank redemption) probeer af te spelen met bsplayer
offtopic:
layout
Volgens mij zijn ze nu bij 1.00.nogwat
bijna alle codecs/players weggehaald en nu werkt ie gewoon (met windvd)!
ga even dvd kijken!
bedankt allemaal
WinDVD vind ik persoonlijk beter werken dan PowerDVDbonzaibuddy schreef op 29 juni 2004 @ 16:07:
het is al opgelost!
bijna alle codecs/players weggehaald en nu werkt ie gewoon (met windvd)!
ga even dvd kijken!![]()
bedankt allemaal
He who controls the Spice, controls the Universe.