Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
ik ben van plan om de mypal a730 te kopen, met flink wat extra's erbij. ik zal de pda gebruiken voor:

- agenda
- schaken
- simpele foto'tjes maken
- snel simpel filmpje maken
- pocket schaak computertje
- eigen geschreven applicaties op laten draaien (voor roleplaying games)
- alle notities/emailtjes/andere berichten bij elkaar houden op 1 plek (+ergens backup natuurlijk)
- afstandsbediening
- memory stick (koop namelijk 1Gb geheugen erbij)

nu komt als het goed is in eind juli de mypal a730 uit voor $500, maar dan zonder wifi. in eind augustes zou hij met wifi uitkomen met $100 erbovenop.

nu vroeg ik mij af, waar gebruiken jullie wifi voor, en zou het in mijn geval erg handig zijn?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:36

Tux

De vraag die je moet stellen is natuurlijk: Waar zou je WiFi voor gebruiken? :P

Zelf heb ik alleen WiFi in m'n laptop, en daar gebruik ik het om te internetten :P

[ Voor 36% gewijzigd door Tux op 29-06-2004 15:21 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:49

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb zelf een Dell X3i met wifi .
En ik gebruik hem voor als agenda,en mail systeem en navigatie systeem.

Wifi gebruik ik vaak om mijn mail op te halen dit doe ik 2 keer perdag.
lekker op de bank je mail lezen en wat msn ( dat gaat redelijk goed met een pen)

voor de rest update ik 1 keer perdag me point of intresseds voor TOMTOM 3 zodat ik de nieuwste flistpalen en controlles mee heb ik de auto.

Zelf zou ik niet meer kunnen zonder pda met wifi.
En ja ik heb ook een laptop met wifi maar vindt het toch fijner om via de pda te mailen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik heb een Sony Clié TH55, en heb welgeteld nog 0x van Wifi gebruik gemaakt, simpelweg omdat ik nog geen accesspoints ben tegengekomen. In mijn kamer gebruik ik bluetooth om te internetten, dat gaat prima op korte afstand, en gprs in de trein (via Bluetooth met mijn telefoon).

Ik vind zelf Wifi nu nog overbodig als je al geen Wifi apparatuur thuis hebt. Openbare accesspoints zijn nu nog dun gezaaid (ik zou niet weten hoe dat over een jaar, twee jaar is - ik neem aan dat het groeit, maar hoe snel?), dus mijn advies zou zijn: als je het thuis niet gebruikt, of op school/werk ook geen mogelijkheden hebt, zou ik het nu nog niet doen.

Alors.

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
bij mij zelf thuis heb ik geen wifi apparaten.. alleen op me werk heb ik dat wel, maar omdat de PDA bij mij vooral voor prive gebruikt zal worden, heb ik er gewoon nog nie aan gedacht voor werk...waarvoor zou het handig zijn op je werk...

en in antwerpen zijn genoeg openbare wifi punten...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vind wifi ook een beetje overdreven voor op mijn pda. Heb thuis wel een wlan, maar ook een laptop, en op zo'n klein schermpje te moeten internetten/mailen/chatten vind ik onhandig.
In sommige bedrijfssituaties is het wel weer handig, maar dan denk ik voornamelijk aan grote bedrijven als ziekenhuizen.
Als je later toch nog wifi wilt, kan dat meestal wel via een uitbreidingskaartje (CF of SD).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

Ik was ongeveer een maand geleden naar de winkel gegaan om een CF wireless adapter te kopen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij was dat mijn buurman de adapter na 3 dagen over wilde nemen. Voor mij werkte het gewoon niet. Ik dacht dat het erg makkelijk zou zijn, maar uiteindelijk bleek het alleen maar storend te werken. Geef mij mijn laptop met WIFI maar...
Mijn PDA hou ik uiteraard wel want ik kan niet zonder...

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:31

MrDry

Desperados!

Same here....

Ik heb een CF WiFi adapter voor me PDA.

Ik gebruik hem wel eens...soms chatten...soms internet...maar echt handig is een PDA er niet voor.

WiFi is pas echt handig als je overal in NL het internet op kan...als je thuis zit op je eigen WiFi Lan dan is de PC of laptop veel handiger.

Ik denk dat het gebruik in de praktijk tegenvalt. Het stroomverbruik van mijn WiFI adapter is ook aanzienlijk. Ik weet niet of dat met een interne voorziening beter is....maar je accu is veel sneller leeg.

Quod licet lovi, non licet bovi

Pagina: 1