[Ervaringen] Sanyo TS960 Home Theatre systeem

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:00

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Sinds kort is de Sanyo TS960 verkrijgbaar, een Home Theatre System met draadloze achterspeakers (digitale overdracht op 2.4 gHz).

Afbeeldingslocatie: http://www.sanyo.be/upload/images/foto1DC-TS960WL.jpg

Specs volgens Sanyo (best wel magertjes, veel gegevens ontbreken zoals de aansluitingen):
Vermogen: 330 Watt
Tall-boy-speakers met ingebouwde dubbele subwoofer
Digitale transmissie van 2.4Ghz
Ingebouwde decoder van 5.1ch voor dolby digital
DTS, Dolby Pro Logic en 5-mode
5.1chDSP surround voor ander home entertainment
RDS Tuner
Compatibel met DVD-R/RW +R/RW/CD-R/RW-JPEG/WMA/MP3/S-VCD/VCD
Heeft er al iemand toevallig ervaring met deze set?

Ik heb natuurlijk al gegoogled, maar verder dan wat sites met dezelfde gegevens als van Sanyo zelf kwam ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 29-06-2004 15:18 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Ik denk niet dat je bij de gemiddelde audiofiel aan moet komen met draadloze speakers. Maar gelukkig hoef ik mezelf bij die groep niet te rekenen. Ik denk echter wel dat je gewoon eens zelf moet gaan luisteren. Weinig mensen (lees: 0)zullen kunnen aangeven of jij dit set goed zult vinden klinken.

Groetjes, FaceDown.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
FaceDown schreef op 29 juni 2004 @ 15:20:
Ik denk niet dat je bij de gemiddelde audiofiel aan moet komen met draadloze speakers. Maar gelukkig hoef ik mezelf bij die groep niet te rekenen. Ik denk echter wel dat je gewoon eens zelf moet gaan luisteren. Weinig mensen (lees: 0)zullen kunnen aangeven of jij dit set goed zult vinden klinken.
Ik ben geen audiofiel hoor en mijn vader, die het setje wil, ook niet. Daarnaast is het geen analoge overdracht (brrr, ruis!) maar digitaal. Voor een niet-audiofiel zal het zeker goed genoeg zijn.

Punt met dit setje is dat er nog maar bar weinig info over is te vinden. Ik heb Sanyo al om aanvullende info gevraagd, maar die heb ik nog niet gekregen. Ik wil bijvoorbeeld al sowieso weten welke aansluitingen er op dit setje zitten, aangezien mijn vader een HTPC heeft met optische aansluiting en onze DVD-recorder heeft een digitale coaxiale aansluiting. Die moeten dus zeker op dat setje zitten anders wordt het al lastig...

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-02 09:24
Ik heb zelf gemerkt dat als je belt tussen de zender en de achter speakers dat deze speakers dan weg vallen. Dit was bij een philips setje dus ik weet niet hoe het hier precies zit.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
GNIFFEL schreef op 29 juni 2004 @ 15:35:
Ik heb zelf gemerkt dat als je belt tussen de zender en de achter speakers dat deze speakers dan weg vallen. Dit was bij een philips setje dus ik weet niet hoe het hier precies zit.
Heeft Philips dan al Home Theatre setjes met draadloze digitale geluidsoverdacht?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
^^ kickje ^^

Ben vandaag naar de Sanyo-dealer in Tilburg geweest (de Radiobeurs). Met als gevolg dat dit setje dus meteen van de aankooplijst is geschrapt. Waarom?

De medewerkers van die winkel hadden de set getest om te kijken of het de moeite waard was 'm in de collectie op te nemen. Gevolg: de draadloze speakers stoorden als gevolg van GSM's en andere draadloze apparatuur.

Kortom, die set is dus compleet waardeloos... :(

Pagina: 1