Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Waarom VNC gebruiken als het native in W2k3 zit...
Ik gebruik het zoals TS het wil, maar ik heb helemaal niks ingesteld, dat was automatisch al zo.
Ik gebruik het zoals TS het wil, maar ik heb helemaal niks ingesteld, dat was automatisch al zo.
Yep; dat is wat hij bedoeld.. wist trouwens niet dat '/c' ook gewoon werkte.. ik typ altijd braaf '/console' in.. weer wat geleerd
je kan ook "mstsc /c /v:<servernaam>" invoeren; dan zit je meteen op de machine
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Jeej, 't werkt 
'mstsc /console' werkt wel, alleen /c niet
Is er een mogelijkheid om 2 'lokale' gebruikers tegelijkertijd te hebben? Het is namelijk zo dat m'n moeder die pc als 'wordbak' wil gebruiken
'mstsc /console' werkt wel, alleen /c niet
Is er een mogelijkheid om 2 'lokale' gebruikers tegelijkertijd te hebben? Het is namelijk zo dat m'n moeder die pc als 'wordbak' wil gebruiken
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
nope, je hebt maar een console user.
Maar het systeem geeft wel aan dat er al een console user is, dan kan jij eventueel zonder de console optie aanloggen en toch (bijna) alles doen op de machine.
Maar het systeem geeft wel aan dat er al een console user is, dan kan jij eventueel zonder de console optie aanloggen en toch (bijna) alles doen op de machine.
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Dat zou ik ook maar blijven doen, want ik kom er net achter dat "/c" hier ook niet werkt. Ik dacht van wel, maar blijkbaar dus niet. Sorry.Krypt schreef op 29 juni 2004 @ 15:28:
Yep; dat is wat hij bedoeld.. wist trouwens niet dat '/c' ook gewoon werkte.. ik typ altijd braaf '/console' in.. weer wat geleerd
in ieder geval heeft windows 2003 ook de prachtig mooie tool genaamd "remote desktops" waarmee je ook rechtstreeks vanuit een console kan inloggen op je sessie... mocht het nodig wezen
Deze plek is te koop.
Ik d8, hier heb ik wat aan
Werkt dus niet bij W2k.
Voor de volledigheid: Ik wil graag de actieve ingelogde (console)sessie overnemen en geen nieuwe sessie starten.
Werkt dus niet bij W2k.
Voor de volledigheid: Ik wil graag de actieve ingelogde (console)sessie overnemen en geen nieuwe sessie starten.
[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 30-06-2004 13:21 ]
Het overnemen van de console kan pas vanaf XP of 2003
Pagina: 1