Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe software voor Nokia 6600 zonder Kredietkaart? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen
ik wil graag wat software kopen voor op mijn nokia 6600 maar het probleem is dat ik geen kredietkaart heb
ik heb enkel bancontact en proton (België) op mijn bankkaart

is er een oplossing om toch software (online??) te kopen

of wordt software voor de 6600 ook in de winkels verkocht?
ik wil geen kredietkaart bestellen bij mijn bank enkel en alleen voor m'n 6600, snappie :) ?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is er niet iemand die het even voor wil schieten met zijn kredietkaart? Dat lijkt me de handigste oplossing.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 19:27

SkyStreaker

Move on up!

Woei... Welkom op GoT :)

Het gaat er even om welke software je hebben wil, vaak bij Engelstalige software is het helaas vaak inderdaad zo dat je een creditcard nodig hebt.

Waar je even op zoek naar kan gaan is een Way2Pay (of PayPal, weet het ff niet) logo. Ik meende dat je met deze betaalmogelijkheid gewoon vanaf je bankrekening kon betalen.

Om welke software gaat het? Dan kunnen wij je wellicht een alternatief (of koopadres) verschaffen. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 29-06-2004 15:21 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Volgens mij zijn er prepaid kaarten te krijgen,die je op internet kan gebruiken om,logo's of iets anders voor je mobiel te bestelen."wally's"heten die volgens mij.
Ik weet niet of het ook in Belgie zo is,maar in nederland wel. ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou gewoon iemand in mijn omgeving met cc lief aankijken.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:16:
Volgens mij zijn er prepaid kaarten te krijgen,die je op internet kan gebruiken om,logo's of iets anders voor je mobiel te bestelen."wally's"heten die volgens mij.
Ik weet niet of het ook in Belgie zo is,maar in nederland wel. ;)
Wat wat, hoorde ik mijn naam? ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:36

Tux

Een Wally Card werkt alleen op sites die dat specifiek ondersteunen ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze vragen lijken mij beter op hun plaats in IT; daar heeft men meer verstand van software voor telefoons en het aanschaffen daarvan :)

SA > IT
software kopen zonder kredietkaart > Hoe software voor Nokia 6600 zonder Kredietkaart? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Thanxx TUX,dat was ik ff vergeten bij te zetten _/-\o_

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wallie is helaas een Nederlandse oplossing en overigens... De software die jij kopen wilt, er moet 'Wallie' op de site staan willen ze aangeven dit te ondersteunen.

Wallie kan je vergelijken als een beltegoedkaart, maar dan om producten te kopen/huren op internet.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Kun je niet toevallig met paypal betalen op die site?

Je kunt gewoon vanaf je bankrekening geld overmaken naar paypal dacht ik, en dan met paypal weer betalen. Er zijn best veel sites die paypal ondersteunen, zeker in de VS...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je kan natuurlijk ook Western Union proberen te gebruiken, maar veelal kan dat geld alleen overgemaakt worden naar een natuurlijk persoon en niet een bedrijf.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In sommige winkels kun je ook Nokia Application Keys kopen, dat zijn kaartjes met daarop serienummers voor software. Ik weet alleen niet of die voor alle Symbian progjes te gebruiken zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
tranztaz schreef op 29 juni 2004 @ 15:15:
Woei... Welkom op GoT :)

Het gaat er even om welke software je hebben wil, vaak bij Engelstalige software is het helaas vaak inderdaad zo dat je een creditcard nodig hebt.

Waar je even op zoek naar kan gaan is een Way2Pay (of PayPal, weet het ff niet) logo. Ik meende dat je met deze betaalmogelijkheid gewoon vanaf je bankrekening kon betalen.

Om welke software gaat het? Dan kunnen wij je wellicht een alternatief (of koopadres) verschaffen. ;)
ik wil software kopen (geen beltonen of logo's), zoals bv. agile messenger, agile fighter, SeleQ3650, Psiloc mini GPS, enz
dus: spelletjes en toepassingen

hebben jullie nog software die jullie me aanraden? (handige tooltjes edm. zijn ook welkom)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
SeleQ heeft een gratis alternatief: FExplorer.
Agile Messenger is gratis geloof ik?

De rest heb ik geen ervaring mee.
Maar wat ik dus bedoel te zeggen: er zijn zo ontzettend veel gratis programma's voor die telefoon, dat er voor elk niet-gratis programma wel een gratis alternatief is. De kunst is het vinden ervan :)

Vaak kun je dat soort dingetjes gewoon op eMule ofzo vinden trouwens. Zo heb ik daarmee FExplorer gedownload omdat de website op dat moment niet werkte. Handig :)

Verder tooltjes die wel handig zijn:
UltraMP3 - Prima mp3 speler
OggPlay - Ogg audio speler
Bemused - Bedien Winamp/Powerpoint/etc. via Bluetooth
PVPlayer - Super video speler, inclusief fullscreen
Photo Fusion - Fotocamera, incl panorama en on-the-fly vervorming
NetFront - Goeie browser
Opera - Ook heel goeie browser

[ Voor 32% gewijzigd door rb338 op 30-06-2004 12:03 ]

Pagina: 1