XP verwijderd gebruikersacounts en uitschakkelknop

Pagina: 1
Acties:

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
In den beginne had ik 2 gebruikers acounts. laten we zeggen A en B. vanuit B had ik A als admin aangegeven. Daarna ingelogd als A en acount B verwijderd.
nu komt de grap.
in acount a kan ik geen nieuwe acounts aan maken. zo gouw ik in het configuratiescherm kom en op gebruikeracounts klik, krijg ik volgende, vorige, en deknop met de 2 poppetjes te zien. meer niet.
ik dacht, nou weet je wat ik zet hem uit. helaas. de knop voor uitschakkelen is verdwenen. ik kan alleen afmelden. als ik daar op klik hangt de Pc en kank hem uitzetten.
kank dit simpel herstellen of moek Xp er nu opnieuw opzetten?

raar is zo gek nog niet !

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Gebruiker afmelden, vervolgens 2 keer op CTRL+ALT+DEL drukken en dan inloggen als Administrator.

edit:
En als dat niet lukt, start je maar eens op in veilige modus. Daar staat de Administrator bij in het opstartscherm

[ Voor 41% gewijzigd door WimB op 29-06-2004 14:54 ]

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
nou ik kan hem dus niet afmelden want dan hangt de Pc.
kan dat niet gewoon vanuit veilige modus... en dan ff acount toevoegen ?
en vanuit die acount mijn acout weer herstellen ? of iest dergelijks ?

raar is zo gek nog niet !

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08
Heb je de eerste keer jezelf echt afgemeld, of alleen 'Andere gebruiker' gekozen in het afmeld scherm ? Vermoed dat je een account hebt verwijderd die nog actief was, hoewel ik 't raar zou vinden als dat daadwerkelijk kan. Heb geen idee hoe je 't op kan lossen, misschien kun je in veillige modus via je administrator account inloggen en zo dingen herstellen ?

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Vanuit veilige modus kan je eenvoudig inloggen als Administrator en dan kan je met je accounts alles doen wat je maar wilt.

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Hebben we het hier over XP Home of XP Pro?
Pagina: 1