Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Tungsten T3 + T-Mobile wap via GPRS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de Tungsten T3 gekocht, en wil proberen om daar via mijn Nokia 6230 mee te wappen.
De installatie software vermeld echter dat PalmOS 4.1 nodig is, terwijl ik natuurlijk 5.5 heb. Heeft iemand het wél al aan de praat gekregen? Of wordt het gewoon wachten tot T-Mobile eindelijk haar software aanpast?

Verder nog een kleine vraag: Hoe zoek je in een topic? Dit omdat ik vooral tijdens het zoeken naar een antwoord op de vorige vraag de grote "1000-replies" topics kreeg, wat mij niet veel verder hielp

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Jij hebt Palm OS 5.2.1 .

Er staat een handleiding op http://www.palmclub.nl hoe je op internet moet komen met GPRS.

Alors.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 14:21:
[off-topic]
Verder nog een kleine vraag: Hoe zoek je in een topic? Dit omdat ik vooral tijdens het zoeken naar een antwoord op de vorige vraag de grote "1000-replies" topics kreeg, wat mij niet veel verder hielp
Zet je posts-per-pagina (prefs via myreact) tijdelijk op een hoog getal, en als je weet wat je zoekt kun je dat dan met ctrl-f doen.
[/off-topic]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor beide replies.

Ik heb op de palmclub site wel wat informatie gevonden, maar niet met instellingingen voor T-Mobile... Alleen KPN en Vodafone en Telfort.

Is het iemand al gelukt om te internetten op een T3 met een 6230 via T-Mobile? En hoe?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://palmclub.nl/tips/gprs/

Wat is hier onduidelijk aan dan? Heb je het uberhaupt al geprobeerd? Heb je GPRS al geactiveerd bij T-Mobile? Heb je een Nokia driver op je Palm gegooid?

GPRS werkend krijgen op de Palm is niet moeilijk... geen paniek. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2004 18:27 ]

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de GPRS geactiveerd

Er bestaat nog geen nokia prc file voor de 6230
En de T-Mobile software is niet compatible met PalmOS 5

Dat is dus het probleem. Op de palmclub site heb ik die info ook gevonden, maar die heeft het alleen over Telfort, Vodafone en KPN.

Daarom wil ik weten of iemand dus zijn T3 werkend heeft met een 6230 via T-Mobile.. Omdat in principe van alle kanten de sofware nog niet up to date is, en ik graag wil weten of het dus sowieso al mogelijk is.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Je hebt het dus niet geprobeerd. Ik citeer uit de tipspagina:
nadat je Netherlands geselecteerd hebt, verschijnt er een volgende lijst met het kopje Select your carrier, hieruit kan echter maar één optie geselecteerd worden en dat is KPN Mobile GPRS, dit zal waarschijnlijk echter afdoende zijn voor andere netwerken (ik heb eerder een Telfort GPRS verbinding aan de praat gekregen door KPN Mobile GPRS te selecteren, wat dus aangeeft dat deze instelling ook op andere netwerken functioneert.);
... en als je de threads op de Palmclub had doorgespit, had je kunnen lezen dat andere nokiadrivers ook prima werken op de Palm.

Als je niks probeert, is er ook niks mogelijk. Je hoeft nergens voor te betalen, advies is gratis, dus wat let je? :)

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het uiteindelijk aan de praat gekregen met Webtogo, voor de mensen die nog op zoek zijn. Voor mijn nokia 6230 heb ik de 6310i gekozen, de rest doet webtogo.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

En wat zijn uiteindelijk je instellingen bij Connection en Network? Je hebt:

1) Geen informatie gegeven over je instellingen
2) Geen informatie gegeven over eventuele foutmeldingen

en waarschijnlijk

3) Nu door Webtogo dezelfde instellingen laten maken als wat er in de Palmclub handleiding is geschreven met, inderdaad, een Nokiadriver met de naam van een ander model.

Ben gewoon benieuwd. :)

[ Voor 72% gewijzigd door Stereotomy op 12-07-2004 17:14 ]

Alors.

Pagina: 1