Steam ID: TheLastOttoman
hoelang heb je dit al?LordMistery schreef op 29 juni 2004 @ 13:44:
Tja, ik heb overal gezocht maar geen bevredigend antwoord gekregen: Als ik probeer in te loggen op msn, krijg ik een melding dat of mijn login naam of mijn password niet goed is. Ik weet zeker dat dit een soort virus is maar hoe kan ik hem nou verwijderen???
kan ook zijn dat msn op het moment moeilijk doet...
En hoe weet je dat zeker? Heb je al op een andere PC geprobeert om met het zelfde wachtwoord en gebruikersnaam in te loggen?LordMistery schreef op 29 juni 2004 @ 13:44:
Ik weet zeker dat dit een soort virus is maar hoe kan ik hem nou verwijderen???
Kan ook zijn dat iemand jouw account heeft gehacked en het wachtwoord heeft veranderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als je zeker weet dat het een virus is, dan zou je een virusscanner of een spyware-remove programma zoals ad-aware kunnen proberen.
Om je login gegevens te controleren kan je ff naar hotmail.com gaan, en daar inloggen. Werkt de login dan nog steeds niet, dan ligt het aan je logingegevens, anders ligt het aan je computertje (msn, virus, spyware, dat soort onzin).
Om je login gegevens te controleren kan je ff naar hotmail.com gaan, en daar inloggen. Werkt de login dan nog steeds niet, dan ligt het aan je logingegevens, anders ligt het aan je computertje (msn, virus, spyware, dat soort onzin).
[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 29-06-2004 13:49 . Reden: extra's ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Via een ander pc lukt het wel te inloggen, en het is al twee dagen zo.
Als ik nou Trillian probeer zou het lukken...iemand met een atwoord hier over?
Ja, met trillian kan je je gewoon aanmelden (dat heb ik gedaan iig)LordMistery schreef op 29 juni 2004 @ 19:23:
Als ik nou Trillian probeer zou het lukken...iemand met een atwoord hier over?
Ook heb ik een mailtje naar Microsoft gestuurt
Pagina: 1