Ik heb een vraag waar veel over staat in de search, maar niet precies wat ik zoek. Ik koop een complete nieuwe pc met een Maxtor 80G s-ata. In mijn oude pc (PIII) zit een Maxtor 20G (gepartioneerd in 2 x 10G). Nu wil ik enkele bestanden van de oude harde schijf overzetten op de nieuwe. Dus niet de hele harde schijf kopieren, slechts enkele onderdelen (niet het besturingssyteem windows 2000, ik installeer op de nieuwe harddisk Windows XP).
Nu is mijn vraag hoe ik dit het beste kan doen? Van die kopieerprogramma's zijn hier volgens mij niet geschikt voor. Ik heb ook geen cd-brander die ik zou kunnen gebruiken. Kan ik niet gewoon de oude harddisk aansluiten op het nieuwe mobo en dan gewoon de betreffende bestanden kopieren van de ene harddisk naar de andere?
Nu is mijn vraag hoe ik dit het beste kan doen? Van die kopieerprogramma's zijn hier volgens mij niet geschikt voor. Ik heb ook geen cd-brander die ik zou kunnen gebruiken. Kan ik niet gewoon de oude harddisk aansluiten op het nieuwe mobo en dan gewoon de betreffende bestanden kopieren van de ene harddisk naar de andere?