Ik heb het forum al (naar mijn idee) goed doorzocht maar ik kon geen relevante problemen (en oplossingen) vinden.
Het probleem is dat ik tijdens het spelen van Counter-Strike (ik heb het nog niet met andere games geprobeert) na een aantal minuten een beeldscherm freeze krijg waarna ik mijn pc moet rebooten. Ook heb ik al een aantal keer "foute" textures (niet gerenderde) gehad. Ook heeft VPU recover al enkele meldingen gegeven. (Hier kon ik verder niets mee.)
De vraag is nu waardoor deze problemen worden veroorzaakt, ik draai de volgende hardware + drivers:
AMD 64 3200+
MSI Neo Platinum (bios 1.10, volgens LiveUpdate de nieuwste)
- cool n quiet disabled
Sapphire (Atlantis) 9600 XT 256 (Omega Catalyst 2.5.51)
- fastwrites on/off heeft geen effect
Het probleem is dat ik tijdens het spelen van Counter-Strike (ik heb het nog niet met andere games geprobeert) na een aantal minuten een beeldscherm freeze krijg waarna ik mijn pc moet rebooten. Ook heb ik al een aantal keer "foute" textures (niet gerenderde) gehad. Ook heeft VPU recover al enkele meldingen gegeven. (Hier kon ik verder niets mee.)
De vraag is nu waardoor deze problemen worden veroorzaakt, ik draai de volgende hardware + drivers:
AMD 64 3200+
MSI Neo Platinum (bios 1.10, volgens LiveUpdate de nieuwste)
- cool n quiet disabled
Sapphire (Atlantis) 9600 XT 256 (Omega Catalyst 2.5.51)
- fastwrites on/off heeft geen effect
[ Voor 5% gewijzigd door dream0r op 29-06-2004 13:03 ]