Toon posts:

connection wizard uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je een comleet nieuw systeem hebt geinstalleerd en je start internet explorer komt automatisch de connection wizard. Mijn vraag is dan ook wellicht heel simpel, is deze zo in te stellen dat deze NIET opstart als ik de eerste keer internet explorer opstart of niet?

(ben bezig met installeren compleet nieuw systeem vandaar 2e vraag in korte tijd, ben mogelijkheden van Windows aan het verkennen).

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

extra > internet opties > verbindingen > nooit een verbinding kiezen

dit is btw wel erg basic...misschien kan je beter eens wat faqs ed hier doorlezen. (en omdat je bezig bent "met het verkennen van Windows" denk ik dat je nog een beginner bent en wellicht eens wat boeken/info kan doorlezen vóór hier te posten) :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Gully op 29-06-2004 13:15 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gully schreef op 29 juni 2004 @ 13:14:
extra > internet opties > verbindingen > nooit een verbinding kiezen

dit is btw wel erg basic...misschien kan je beter eens wat faqs ed hier doorlezen. (en omdat je bezig bent "met het verkennen van Windows" denk ik dat je nog een beginner bent en wellicht eens wat boeken/info kan doorlezen vóór hier te posten) :Y)
Ja, als het zo basic is, geef dan eens het goede antwoord ;)

Welke versie van Windows gebruik je? Er zijn meerdere manieren mogelijk om de wizard uit te schakelen.

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 29-06-2004 13:20 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

BtM909 schreef op 29 juni 2004 @ 13:19:
[...]

Ja, als het zo basic is, geef dan eens het goede antwoord ;)

Welke versie van Windows gebruik je? Er zijn meerdere manieren mogelijk om de wizard uit te schakelen.
wat staat er nu in mijn post B)

een andere manier is overigens een inbelverbinding in te stellen, komt die iig niet meer met de wizard ;)

of: about:blank als startpagina instellen.

nu moet het wel lukken denkik :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gully op 29-06-2004 13:22 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gully schreef op 29 juni 2004 @ 13:20:
[...]

wat staat er nu in mijn post B)

een andere manier is overigens een inbelverbinding in te stellen, komt die iig niet meer met de wizard ;)

of: about:blank als startpagina instellen.

nu moet het wel lukken denkik :)
Grappig detail: Bij het aanmaken van een nieuwe user, vervolgens hiermee inlog en de properties van IE open -> Welcome to Internet Connection Wizzard!

Moet hem toch echt eerst cancellen of doorlopen voordat ik de properties kan aanpassen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

BtM909 schreef op 29 juni 2004 @ 13:25:
[...]

Grappig detail: Bij het aanmaken van een nieuwe user, vervolgens hiermee inlog en de properties van IE open -> Welcome to Internet Connection Wizzard!

Moet hem toch echt eerst cancellen of doorlopen voordat ik de properties kan aanpassen :)
microsoft he ...die willen je zo graag op internet zien ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gully schreef op 29 juni 2004 @ 13:26:
[...]

microsoft he ...die willen je zo graag op internet zien ;)
Dus om terug te komen op de vraag van TS ;) Je kan hem op meerdere manieren uitzetten. Zie trouwens geen probleem om die wizard te cancellen?

Verwijderd

Topicstarter
beginner is niet het juiste woor, gewoon de extra mogelijkheden met windows verkennen :)

bedankt iniedergeval.!
Pagina: 1