Toon posts:

aldi pc met prism nitro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

wij hebben hier thuis een wireless-G breedband router staan (l!nksys). en ik heb een aldi pc (medion, XP, met prism nitro wireless lan) in. Het probleem is dat de pc geen verbinding maakt met de router. (Ik had gehoopt dat die die automatisch zou vinden maar dat is dus niet). Het probleem kan niet bij de router liggen want indien ik een wireless-G notebook adapter inplug in de pc werkt de draadloze verbinding wel. Iemand een idee hoe ik dit probeem kan oplssen. (PS: niet te veel pc termen gebruiken want daar ga ik nie veel van snappen)

greets en alvast merci,
Ruben

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Welkom,

Had je al de search hier geprobeerd:
[search=prism nitro wireless linksys]

Deze tips leken me van toepassing:
heb je bij de netwerk eigenschappen van je netwerk instellingen wel de draadlose internet verbingen aanstaan? en heb je ook de Wlan kaart aanstaan?
voor een laptop: (een laptop is ook een pc, al is een pc niet altijd een laptop)
Je moet op die laptops wel even eerst op het knopje onder het scherm drukken om je wireless LAN aan te zetten. Anders lijkt het alsof hij aanstaat, maar doet de chip niks. Je zult zien dat er dan een oranje lampje gaat branden, en je netwerk herkent wordt
PS, lees ook eens: (als je meer topics opent)
wij tweakers doen elkaar permanent de groeten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Geef even een overzicht van de instellingen en leg graag even duidelijk uit wat er wel/niet gebeurt.

"verbinden" en "zien" zijn nogal vage begrippen, daar kan niemand wat mee :)