Mijn casemod pics hier

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Komen natuurlijk ook op de site zodra ie af is (komt nog raampje aan de bovenkant en fan aan de bovenkant)

Het knopje voorop is om de rode lamp binnenin aan en uit te zetten, door de flitser is het rode licht bijna niet zichtbaar, alleen op het plaatje dat zonder flitser genomen is is het zichtbaar, in het echt is het licht wel duidelijk zichtbaar, vooral in het donker :)

Er zit ook een rood kleurenfilter voor de led's van de writer/cd-rom en diskette station (geen zin om blijvende mods toe te passen tijdens de garantieperiode :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/gallery/wouter17/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/gallery/wouter17/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/gallery/wouter17/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/gallery/wouter17/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/gallery/wouter17/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/gallery/wouter17/6.jpg

DEZE FOTO'S ZIJN OUD

de voorkant staat momenteel in de grondverf te wachten op een nieuw kleurtje

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
He digi, das netjes gelukt zo :)

[1of5]

Verwijderd

Lelijk! Behalve dat logo, das supercewl

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 december 2000 19:38 schreef mbitnl het volgende:
Is het lelijk of vind je het lelijk?? Als je zegt.. kvind het niet mooi... ben ik het met je eens...... smaken verschillen

Verwijderd

OK, you win!

(re)statement: IMHO is dit lelijk!

Behalve dat uitgezaagde logo aan de zijkant dus , dat vind ik wel kunstig!

Voor de rest vind ik het cheapass..

Verwijderd

Raampje bovenop van mij gejat??

Verwijderd

Hehe niet zo mooi nee :), doe er wat anders mee :), dat zilver is echt :r

• Wouter
  • Niet online
jullie hoeven niet meteen mijn kast zo af te zeiken

komt door die stomme verf van de hema dat de voorkant er nu vaag uitziet, maar om nu gelijk te zeggen dat ie om te :r is

SJEEZ :'( :'( :'(

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 19:52 schreef jordyb het volgende:
Raampje bovenop van mij gejat??
zat meer aan een raampje in de vorm van een bliksemgeval of een soort scheur te denken, dat lijkt me wel tof

Verwijderd

koel ga ik ook doen heb de zelfde kazt :9

maar kan iemand mij helpen waar ik de bouwtekening van die ledjes kan krijgen tijdje geleeden stond er in een forum dat je zelf mooie hd ledjes kon maken maar ik kan het nerges meer vinden :( :( :(

Verwijderd

Juistem, ik wil wel meer casemods zien van Inwin kasten, die dingen zijn gewoon zoveel slicker dan AOpen's, majah, smaken verschillen, en public opinion ook :r

• Wouter
  • Niet online
maar al dat commentaar op mijn kast

was dat gericht op de zilveren voorkant?
want dat vond ik zelf ook al niet super geslaagd, dus dat ga ik mischien nog veranderen (schuren en dan met GOEDE verf (lees: geen hema) overdoen)

Verwijderd

Hmm mijn verf van de Hema is perfect geworden.
Ik had mettalic/blauw gebruikt ziet er wel tof uit.

Oja verf dan meteen je frontjes van je cd en floppy en al ff mee. Is mooier.

• Wouter
  • Niet online
de frontjes doe ik nog niet

zit op allebei nog garantie

dus daar wacht ik ff mee, aangezien toch altijd alles bij mij de neiging heeft om kapot te gaan >:)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Op zaterdag 23 december 2000 20:02 schreef Qorne het volgende:
koel ga ik ook doen heb de zelfde kazt :9

maar kan iemand mij helpen waar ik de bouwtekening van die ledjes kan krijgen tijdje geleeden stond er in een forum dat je zelf mooie hd ledjes kon maken maar ik kan het nerges meer vinden :( :( :(
Ik wil je er wel ff op wijzen dat je de kast niet compleet na moet maken, maar je kan wel ideën in jouw creatie gaan verwerken.

Namaken = :r

Zal wouter ook niet leuk vinden, en de rest ook niet

• Chickendorp
  • Niet online
Hmm laatst ook verf bij de Hema gekocht, maar op wat voor ondergrond hecht het dan niet zo goed?
Ik heb het even op een frontje van waar de CD nu inzit geprobeerd en dat ging goed.

Nog adviezen?!?

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 20:11 schreef Goingin het volgende:

[..]
Namaken = :r
Ik hou niet van namaken. Daarom is die van mij ook best orgineel.
Maar als je op virtuel hideout kijkt is niks meer orgineel hoor.

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 20:13 schreef Chickendorp het volgende:
Hmm laatst ook verf bij de Hema gekocht, maar op wat voor ondergrond hecht het dan niet zo goed?
Ik heb het even op een frontje van waar de CD nu inzit geprobeerd en dat ging goed.

Nog adviezen?!?
Die verf uit een spuitbus is voor metaal/hout. Werkte bij mij op mijn hele kast perfect hoor.

• Chickendorp
  • Niet online
Wat zou Wouter17 dan verkeerd hebben gedaan met die voorkant?
Ik heb namelijk geen zin om de voorkant van mijn kast te verklooten.;(

Misschien heeft Wouter zelf wel een idee wat er fout is gegaan??

• Wouter
  • Niet online
jah het zwart is bij mij goed gelukt

maar het zilver is vaag geworden

• Chickendorp
  • Niet online
Maar weet je dan ook waardoor het zilver zo lelijk is geworden??

• Goingin
Op zaterdag 23 december 2000 20:15 schreef jordyb het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar om hier nu in grote lijnen te gaan zeggen dat je hem wil gaan namaken (let op: "in grote lijnen") is wel heel errug vind ik.

Voor de toekomstige casemodders:
Doe eens wild, gooi je haar los en frutsel eens een bedenksel diep uit die hersenen daar bovenin je hoofd :D

Verwijderd

Niet alle kleuren van de Hema zijn gaaf. Je hebt ook een blauwe kleur. Die ziet er helemaal niet uit. Dus het valt nog wel mee wouter.

Ik heb hem eerst heel licht geschuurd dan amoniak erover. Drogen. verfen 4 lagen. Want ik had verf over.

• Goingin
Wouter17:

Ik heb wel een tip voor je
Spuit in een andere kleur (bloedrood ofzo) dat teken wat je op de zijkant hebt staan op de voorkant onder je 5 1/4" bays.

Dat "breekt" dat kale vlak een beetje.

• Hielko
  • Laatst online: 25-08 22:53
En waarom mag namaken dan wel niet 'not-done' zijn? Ik zou het als een compliment zien als iemand zo'n kast wil hebben die jij hebt gemaakt...

Verwijderd

Ik kreeg net al een compliment om een eigen winkel te gaan beginnen. Dus ik ga copyright er op vragen. En dan dokken mensen!!!
HOHOHOHOHOHO

OO. neeeee.
Maar wel een gaaf compliment.

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 20:24 schreef Goingin het volgende:
Wouter17:

Ik heb wel een tip voor je
Spuit in een andere kleur (bloedrood ofzo) dat teken wat je op de zijkant hebt staan op de voorkant onder je 5 1/4" bays.

Dat "breekt" dat kale vlak een beetje.
nah daar komt mischien nog een blowhole voor de 10 CM fan erachter die nu nauwelijks lucht krijgt

en er komt ook nog een knopje om straaljagermodus aan en uit te zetten

Verwijderd

He nu zie ik het jij bent die wouter17 van casemodding site.
Jij had bij mijn kast er wat onder gezet.
3e pagina en dan die met het raampje. Volgens mij onder de naam jordyb

• Wouter
  • Niet online
Ja ik ben co-webmaster.
Samen met Digifiel en [MoRtAl]

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 19:58 schreef Wouter17 het volgende:

komt door die stomme verf van de hema dat de voorkant er nu vaag uitziet, maar om nu gelijk te zeggen dat ie om te :r is

Ik wilde je niet aan het huilen brengen hoor!!
Rustig maar : ik zei toch dat je logo mooi was!!

• jotheman
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

jordyB, da raampie boveop heppik oowk dus das nie jatte, ennuh, ik vinnum best kewl!, kleutje is weer us wa andurs..., ik hep oranje (neon) en zwart, maar das nie echt gweldig..., keep it up man!
heppie icq, ik wil wellus wete hoe je da logo nouw fatsoenljk maakt...

I see dead pixels...

Verwijderd

wel een phat hazzard logo.

• Goingin
een raampje is geen jatwerk denk ik, das meer een hype :P

Verwijderd

he wouter17: ik vind je kast best kewl
dat idee van die bliksem in de bovenkant vind ik ook een origineel idee
ik heb niks aan te merken op je kast
(ja oke die frontjes, maar daar had je een goede reden voor)

:Y)

• WarPuppy
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Tip: Spuit je kast in 1 kleur of maak er een mooi kleurencontrast van.

Wouter17 heeft het opzich wel goed aangepakt, alleen kan issie zelf niet zo creatief met kleuren en dremel :'(

Komop maak er wat moois van ! :)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:43

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als ik het zo zie op die foto's heb je of bij een te lage temperatuur gespoten, of gewoon te veel verf in een keer op je voorkant gespoten. Je kunt beter een paar dunne lagen spuiten, dan een dikke laag. Voor de rest is er namelijk helemaal niets mis met de verf die de Hema heeft.

Let als je gaat spuiten wel op dat de ondergrond goed kan hechten met je verf (Het metaal van je kast kan je spuiten zodra je het een beetje hebt opgeschuurd. Het plastic heeft een speciale primer nodig, anders bladdert het er binnen een week of 2 weer gewoon af). Let op dat je verf niet koud is, maar op kamertemperatuur. Spuit ook in een ruimte waar de temperatuur boven de 18 graden is. Let op dat de lucht niet vochtig is (dus niet in de badkamer spuiten)
Als je metallic gaat spuiten, dan is het aan te raden om er een blanke laklaag overheen te spuiten. Zilver, chroom en goudverf moet een blanke laklaag overheen. (wrijf er maar eens een papiertje over. dan zie je wel waarom). Een blanke laklaag zorgt trouwens altijd voor een mooie glans, en een diepere kleur.

Ik heb inmiddels genoeg bromfietsen, motorfietsen en auto's (bij)gespoten om te weten hoe dit werkt. Heb hier nog ergens een Puch Maxi in onderdelen slingeren die ik helemaal opnieuw gespoten heb. Als je het niet wist, zou je denken dat ie nieuw was.

Ik ga binnekort mijn kast ook spuiten, en zal daarna de pics hier posten. Blauwe ledjes zitten er al in. Kast moet eerst nog gelast worden. Zit nu een soort van driehoekig luchtrooster aan een zijkant, maar ik wil daar een paar fans hebben. Dus eerst rooster er uit zagen. Plaatje er in lassen, en dan gaten maken voor de fans.
Verder komt er waarschijnlijk een blauwe verlichting in (gemaakt van een aantal blauwe ledjes) die mijn moederbord gaat verlichten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Wouter
  • Niet online
was in de garage gespoten

temp = iets hoger als buitentemp...

Verwijderd

hmmm met dat teken kun je het beter donker-groen spuiten ofzo..... ziet er vogges mij kewler uit... coole mod in ieder geval...

Verwijderd

als je de frontjes van je cddingen gaat dien kun je het beste een stift, ja stift ja, gebruiken....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 december 2000 19:58 schreef Wouter17 het volgende:

Nogmaals.... meningen verschillen...
JIJ hebt tenminste ideeën en de GUTS om in je behuizing te zagen... ikke niet........ Dus je wat aantrekken van commentaar is denk ik onnodig... zeker uit mijn mond :) ehm... vingers

Verwijderd

Jordyb dat raampje aan de bovenkant van jou gejat? Ik heb ook al 1 case met dat. En kijk is op VH.... dus nie lullen

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 12:30 schreef Alchemy het volgende:
Jordyb dat raampje aan de bovenkant van jou gejat? Ik heb ook al 1 case met dat. En kijk is op VH.... dus nie lullen
Dat had ik al gezegt. Dat als je op VH kijkt niks meer orgineel is.

En volgens mij kan er niks goed af bij mij tegen over jou.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
beter spuit jeje cd speler en branden enzo ook zilver ofzo, want zo ziet het er niet echt cool uit.

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Op zaterdag 23 december 2000 20:15 schreef jordyb het volgende:

[..]
Hehehe, mee eens, die biohazard logo's zie je best regelmatig, maar daarom is ie nog wel mooi gedaan (dat logo) de voorkant is inderdaad NIET mooi.

Verwijderd

straks zegt íe dat het kei-dure structuurlak was, met metallic-zilver ofzo ;)

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 24 december 2000 19:11 schreef L@P het volgende:
straks zegt íe dat het kei-dure structuurlak was, met metallic-zilver ofzo ;)
neeh het was el-cheapo hema verf en het ziet er idd niet uit, moet ik nog eens overdoen met echte verf

PS: ik ben NIET laat met reageren :)

Verwijderd

Ach alle kasten bestaat wel een variant op :) Check Cool Case Gallery van VH maar :)

Natuurlijk zijn er uitzonderingen :)

Verwijderd

heej Wouter....

je moet eens een blik Commandant Cleaner gaan halen ( bij Halfords 11,95 ... nummer 4 ) en dan daarmee je voorkant bewerken

eerst beetje spul op doek, dan goed wrijven, en daarna met een droge doek goed boenen... gaat het er veel mooier uitzien ( betere en mooiere glans ) :P

dat spul haalt een minuscuul laagje van je lak af en zorgt dat er glans voor terugkomt :)

is bij mij ook geslaagd ! ( ook zilver )

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Ik heb wel een id-tje om je frontjes wat minder te laten breken met het zilver. Schuif je drives iets verder in je kast en hang je 5 1/4" klepjes voor je drives. Voor je flop kun je gewoon een vast dingetje doen en daar een gleuf in en een pennetje erdoor waarmee je de eject knop aandrijft.

Bij je CD spelers kun je een stukje ter grootte van iets meer dan je lade eruit halen. Dit stukje (wel netjes doen) plak je met dubbelzijdig tape en nog iets ertussen met wat dikte op de drivebay, zodat ze gelijk vallen met je bay frontjes. Eronder net zo'n knopje als voor je flop.
Dan een stukje perspex tegen je ledje bevestigen om het licht naar je frontje door te geven. Als je dan een gaatje in je frontje weet te maken met dezelfde vorm als je logo in de zijkant en je gebruikt een stuk perspex dat het hele logo bestrijkt heb je ook nog eens een superstrak lampvormpje.

ieeeepppppp :P

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ok ik snap het helemaal waarom niet de frontjes van je drivers doet dat doe ik ook niet. ivm ik het dan niet meer kan verkopen en omdat er nog garantie opzit.
verder vind ik dat zilver inderdaad niet echt mooi, je kunt beter dan gewoon wat duurder verf kopen bij de echt verf winkel. maareh dat bio-hazard teken of hoe dat ook heet ziet er netjes uit.
1 ding wil nog verder opmerken ik vind die monitor niet echt mooi. maar goed niet iedereen heeft geld of heeft er veel geld voor over om een mooie kwaliteit monitor te kopen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:06
Ey Wouter heb een tijdje geleden mijn foto's al gestuurd maar hij staat nog steeds niet op digifiel.com.. ;(. Doe der is wat aan.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
Over die garantie van je frontjes: stuur een mailtje naar Yamaha en Philips, en vraag om een reservesetje. Heb ik ook gedaan bij Plextor en een week later lag er een nieuw frontje in de bus (uit Belgie :)). Mijn kast is helemaal zwart en ik zal kijken of ik nog ergens foto's heb. Overigens zou ik het diskettestation zeker even meespuiten: wanneer gaat er nou een diskettestation stuk? of pak anders een frontje van een oude pc, dat past ook wel. Op wheeler.explosive.nu/mypc staan foto's zonder de zwarte Plextor ;)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 21:21
Ey Wouter heb een tijdje geleden mijn foto's al gestuurd maar hij staat nog steeds niet op
digifiel.com.. . Doe der is wat aan.
Ja de mijne staat er ook nognie op....

Verwijderd

ik vind hem wel super strak :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

De logo is mooi, de kleur.......

Je had ook de apparaten mee moeten verven.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Wouter
  • Niet online
Ja sorry dat ik zo'n oude topic ophaal,
maar ben nu bezig mijn kast verder te modden.

Na 3.5 uur schuren (zeeeeer hardnekkige verf) was ie eindelijk kaal, en nu staat ie in de grondverf.

Ik ga de voorkant dus opnieuw spuiten.

Nu leek het me een leuk idee om de voorkant nu ook zwart te spuiten, en dan met fel rood accenten aan te geven; zoals de power- en reset knop, de cd laden, het klepje van het diskettestation, en 2 schakelaars voorop (voor rode neon en extra fans aan/uit te zetten)

Verder wil ik nog in het paneeltje onder het diskettestation 5 ledjes plaatsen; 2 om aan te geven of de schakelaars ernaast aan of uit staan, en 3 in het midden om harddiskactiviteit aan te geven.

Anyway, ik wilde weten wat jullie van deze ideeën vinden.

Is het wat? Zwart met fel rood?

Verwijderd

Net kastje man. Complimenten. Erg strak.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 20:09 schreef Wouter17 het volgende:
de frontjes doe ik nog niet

zit op allebei nog garantie

dus daar wacht ik ff mee, aangezien toch altijd alles bij mij de neiging heeft om kapot te gaan >:)
Waarom wil je je floppydrive dan niet verven??? Daar zit weliswaar garantie op, maar boeiuh?? Kost toch maar een geeltje ofzo.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

leuk gedaan !

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik wil mijn eigen kast graag zwart met zilver verven. Zwart met zilver accentjes wel te verstaan, bijvoorbeeld zilveren CD Lade, zilveren floppyklepje, zilveren knoppen, zilveren streep over de voorkant van boven naar beneden over de knoppen heen.

Ik heb een AOpen HX08...

Dat van die frontjes bestellen bij plextor wist ik niet, moet ik ook maar eens doen (van tevoren :))

• Wouter
  • Niet online
FF mijn vorige post lezen!

das de reden waarom ik deze thread omhoog heb gehaald :)

edit:
tupem is ,moeiloijk

• Grrrrrene
  • Niet online
Wouter: met mijn posting bedoelde ik dat zwart/zilver een stijlvollere kleurstelling is (tenminste, dat vind ik), rood/zwart komt denk ik iets te tegentrijdig over. Met zwart ga je duidelijk voor stijlvol, maar rood geeft iets heel anders mee: opvalluh!!!

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 16:35 schreef Grrrrrene het volgende:
Wouter: met mijn posting bedoelde ik dat zwart/zilver een stijlvollere kleurstelling is (tenminste, dat vind ik), rood/zwart komt denk ik iets te tegentrijdig over. Met zwart ga je duidelijk voor stijlvol, maar rood geeft iets heel anders mee: opvalluh!!!
mee leek het wel tof

heb nl ook rode neon
dan is ie helemaal zwart-rood

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, heb je gelijk in... Ik kan het overigens ook pas beoordelen als hij klaar is he?

Maar i.c.m. een rode neon is dat vast heel mooi... Laat maar zien als je klaar bent dan...

• Wouter
  • Niet online
iz goed

grondverf zit er nu op
straks ff licht opschuren om oneffenheden weg te halen (verflagen er met geweld weer afschuren doet je kast geen goed...)

morgen ff zwarte autolak kopen bij halfords
geen el-cheapo hema spul meer voor mij :r

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 19:38 schreef mbitnl het volgende:
I agree.

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 19:09 schreef -polle- het volgende:

[..]

I agree.
lees nou ff m'n vorige f*cking posts

die voorkant is onderhand namelijk helemaal KAAL en word morgen opnieuw gespoten |:(
Pagina: 1