{XP} explorer historie kwijt, kan nooit 1 page terug

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Raar probleem hier:
internet explorer, 6.0, kan niet terug kijken, niet eens 1 pagina. Ook de historie is weg. Dus ik zit een pagina met auto's te bekijken, klik er 1 aan voor spec's, wil terug naar de index, pagina verlopen. (Staat op automatisch checken in de explorer instellingen) Dit gebeurt niet alleen op de auto site autoweek, maar op geen enkele site kan ik 1 pagina terug zonder dat deze verlopen is.

Bij instellingen is er een map op de schijf aanwezig, 250 mb groot en die bevat gewoon bestanden, de cache dus.
Bij privacy en beveiliging heb ik alles op standaard en 'open gezet' maar noppes.
Toen besloten via software > windows onderdelen, explorer weg te vinken, dat lukte. Maar... explorer is er gewoon nog steeds.... een 'verse' install loste niets op, een update is er niet want ik heb de laatste versie.

Hopelijk heeft iemand dit eerder gehad EN opgelost.....

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
Heb je al gescand op virussen/trojans/spyware enz?

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Wokkel1982 schreef op 29 juni 2004 @ 12:32:
Heb je al gescand op virussen/trojans/spyware enz?
Oh ja sorry:
amd 1900 +, 80 gig maxtor, asus video, up to date drivers en bioses, incl via 4in1
adware, pestpatrole, norton 2004 alles up to date, geen trojans, keyloggers, backdoors, virussen, dialers e.d.
een 2e pc alhier en een laptop met dezelfde instellingen werkt wel gewoon dus de thomson adsl modem (analoog) met 4 poorts switch zal het ook niet zijn.
Heb ze al op andere ethernet poortjes en ip gezet, dus dat sluit ik zelf al uit (dat het de router is)
Verder is dit iets van een week of 2 terug. een heeeeel enkele keer kan ik wel 1 pagina terug.....
Kwa instellingen zie ik geen verschil met de 2e pc, behalve dan dat de pc in kwestie nu inmiddels open huis is gezet....

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je precies met 'pagina verlopen'? Verder - IE 'open zetten' is echt bijzonder niet slim :)

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
elevator schreef op 29 juni 2004 @ 14:55:
Wat bedoel je precies met 'pagina verlopen'? Verder - IE 'open zetten' is echt bijzonder niet slim :)
ik probeerde dat om te zien of er ergens TE veel beveiliging en beknotting zat ingesteld uiteraard. Aangezien dat het niet is, wat dan wel denk je?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik heb dat alleen bij .php en .asp en de andere varianten. Dus zit je niet toevallig op zo`n website te kijken?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ligt dit niet gewoon aan de website die alleen maar POST method's gebruikt? IE kan hier niet lekker in heen en weer bewegen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Spider.007 schreef op 30 juni 2004 @ 11:07:
Ligt dit niet gewoon aan de website die alleen maar POST method's gebruikt? IE kan hier niet lekker in heen en weer bewegen :)
autoweek.nl, trucks.nl op de andere pc en laptop 0,0 problemen met 1 (of meer...) pagina's terug na index of 1 wagen spec's.

Maar jammer, geeft niks, heb er elders ook niks over kunnen vinden, wel over dat mensen juist hun geschiednis en cookies e.d. kwijt willen........

Pagina: 1